The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

wtorek, 26 stycznia 2010

Nie będzie Rexa???

Od dłuższego czasu było wiadomo, że David ma zagrać w amerykańskim serialu Rex Is Not Your Lawyer produkowanym przez telewizję NBC. Jednak od kilku dni pojawiają się wiadomości, że prawdopodobnie serial w ogóle nie zostanie wyemitowany. Nie pokażą nawet odcinka pilotażowego, do którego większość scen już nakręcili. Jest jeszcze opcja, że emisja zacznie się jesienią, ale telewizja pracuje nad tym serialem od bodajże 2008 roku i do tej pory nic z tego nie wyszło.
Oto, co na ten temat powiedział David (a w każdym razie The Mirror tak twierdzi): Kto wie? Jest 40 różnych wersji na temat tego, co się dzieje. Mam nadzieję, że wkrótce się przekonamy. Myślę, że ja zrobiłem wszystko dobrze. Nie wyrzucili mnie, nic takiego.
Cała sytuacja ma swoje plusy i minusy. David nie będzie grał w idiotycznym amerykańskim serialu. Super, ale może zacznie grać tylko w teatrze? I już w ogóle nie będę go miała gdzie oglądać? Ale może to i dobrze, bo gdyby serial okazał się popularny, to David utknąłby w nim na wiele sezonów i nie mógłby się aktorsko rozwijać, a ja musiałabym specjalnie dla niego oglądać tą głupotę. Ale on tam tak pięknie wyglądał!!!

Brak komentarzy: