The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

wtorek, 23 lutego 2010

Matt i Karen na imprezie BBC

 
Matt Smith i Karen Gillan pojawili się wczoraj na imprezie  Out of this world zorganizowanej przez BBC w Brighton dla uczczenia sukcesu, jaki brytyjskie produkcje sci-fi odnoszą na świecie. Tak, chodzi m.in. o to, że Doctor Who będzie teraz emitowany również w Polsce. Serial został sprzedany aż 50 nadawcom, a jego spin-off, Torchwood - 35.
Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się więcej zdjęć.
UPDATE: Znalazłam zdjęcie Karen na stronie The Sun.
 

7 komentarzy:

Rose Tyler pisze...

Przyjemnie razem wyglądają :) :)

Shina pisze...

Jeez, powinnam się leczyć. Bo mi się śniło, że mówię mojemu tacie, że DW będzie na AXN... To Wasza wina :D

Anonimowy pisze...

Co jej się stało z tą sukienką? o__0

Rose Tyler pisze...

Nic jej się nie stało :) Taki fason :) :)

nin pisze...

Karen jest urocza :) Szkoda, że nie ma więcej zdjęć Matta, bo kurcze, on się naprawdę prywatnie (prywatnie jak prywatnie, bo to w końcu oficjalna impreza) fajnie ubiera. Przynajmniej wg mnie :P

Eriu pisze...

Też uważam, że Matt się świetnie ubiera. Nawet lepiej od Davida.

Adelka pisze...

Tak, oundergroundowy styl xD