The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

piątek, 19 marca 2010

Dziennik Whomanistyczny

BBC wypuściło oficjalny pakiet informacji o piątej serii DW, ale nie ma w nim nic nowego. Wymieni zostali aktorzy, producenci, scenarzyści i reżyserzy (nie ma Eurosa Lyna! a ja go tak lubię...).
Digital Spy zamieścił już swój tradycyjny artykuł pt. 10 rzeczy o najbliższym odcinku. Czyli o The Eleventh Hour. :) Oto one, wraz z komentarzami ode mnie i od Comboma:
  1. Okazuje się, że Doctor uwielbia jabłka. A może jest trochę zdezorientowany.
  2. Akcja trwa 14 lat. [Doctor spotyka małą Amy, którą widzieliśmy we wczoraj ujawnionym fragmencie, a potem przeskakuje do jej przyszłości.]
  3. Nowy Doctor raz używa słów wibbly wobbly timey wimey [Kocham ten tekst!]. I nie jest to jedyne odniesienie do przeszłości...
  4. W odcinku zobaczymy Anette Crosbie, Ninę Wadię i Davida Tennanta. [We wspomnieniach Jedenastego mamy zobaczyć wszystkich przeszłych Doctorów. To mi się podoba!]
  5. Na koniec odcinka zobaczymy nowe wnętrze TARDIS.
  6. Pytanie: kiedy pęknięcie w ścianie to coś więcej niż pęknięcie w ścianie? [Kiedy jest wejściem do więzienia! Naprawdę. Tak będzie.]
  7. Cytat: "I'm The Doctor. I'm worse than *********'* ****." [Czyli: "Jestem Doctor, jestem gorszy niż ...". Macie jakieś pomysły?]
  8. Amy będzie miała jakieś pilne zajęcie. [Kissogram?]
  9. Amy będzie nosiła swój kostium z końca pierwszego odcinka również w odcinku drugim. [Nie wiem, czy chodzi o to policyjne przebranie...]
  10. Szzzzz... [Czyżby chodziło o wspominane już Ciche Zagrożenie, które ma towarzyszyć Doctorowi od samego początku, a wyjaśnić się dopiero w finale?]
Na Blogtor Who możecie obejrzeć kolejny wywiad z Mattem, Karen i Moffatem. Nasz nowy główny scenarzysta powiedział, że pokazywał fragment czwartego odcinka swojemu dziesięcioletniemu synowi. Chłopiec stwierdził, że to najstraszniejsze, co było w Doctorze Who do tej pory! Co więcej, relacje między Doctorem a Amy mają być bardzo skomplikowane. Nigdy jeszcze nie było czegoś takiego między Doctorem a towarzyszką...
NOWY ZWIASTUN!!!
Z WhovianNet. Oglądajcie, jest genialny! Aż mi się ręce trzęsą z wrażenia.
To na razie na tyle. Dobranoc. :)

9 komentarzy:

DorkaEm pisze...

Aaaaa... ja chcę 5 serię !!!!!!!!
Trajlerek jest świetny !!! ;)

Talerz pisze...

Woah! Masakra...

Surczak pisze...

Jeszcze tylko 2 tygodnie. :)

"Masakra" to dobrze czy źle?

Talerz pisze...

Jasne że dobrze ^^

Anonimowy pisze...

Co to znaczy?
"There's one thing you never put into a trap if you're smart. If you've got plans on seeing tomorrow there's one thing you never ever put in a trap: Me."

Surczak pisze...

Też mam z tym problem, bo rozumiem każde słowo, ale jakoś nie dociera do mnie ogólny sens... Zapytam kogoś lepiej władającego angielskim i dam znać. :)

reiha pisze...

jest tylko jedna rzecz, której nigdy nie włożysz do pułapki, jeśli jesteś mądry. jeśli zamierzasz dożyć jutra (noo zobaczyć, ale tak..), jest jedna rzecz, której przenigdy nie włożysz do pułapki - mnie jako przynętę. chyba. chcą coś złapać, a wiedzą, że chce zjeść doctora i na pewno się na niego skusi. chyba, że trap to nie pułapka, nie wiem. ale to pierwsze co przyszło mi do głowy. nie znam się na angielskim.
niedługo będę chodziła jak zombie mrucząc pod nosem "nowa seriaaaaaaaaaaa.... chcę nowej seeeeriiiiiiiiiii"

Eriu pisze...

Ja chcę już 5 sezon !!!

Surczak pisze...

Dokładnie to:
Jest jedna rzecz, na którą nie zastawiasz pułapek, jeśli jesteś mądry. Jeżeli planujesz jeszcze kiedyś ujrzeć jutro, jest jedna rzecz, na którą nigdy nie zastawiasz pułapek: JA.

Tłumaczenie od Tygrycha (anglista!).
Dzięki. :)

Reiha, mi się już zaczynają ręce trząść na myśl o piątej serii. To jest jakaś psychoza!