The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 13 marca 2010

Niusy w pakiecie

Wszystkie informacje pochodzą z Digital Spy.
  • The Sun podaje, że Nintendo podpisało kontrakt z BBC opiewający na sumę 10 milionów funtów. Mają przenieść Doctora Who na konsole Wii i DS. Miałyby to być gry, zwłaszcza te na Wii, w które mogłyby grać całe rodziny. Jak słodko.
  • Karen powiedziała ostatnio: To, co zrobił Matt jest zupełnie niewiarygodne. Przerobił tą rolę po swojemu i myślę, że ludzie zakochają się w jego Doctorze. Co poniektórzy już się zakochali...
  • Z kolei Matt powiedział w SFX, że wygląd Jedenastego będzie się wciąż zmieniał, na przykład zależnie od temperatury. Jak zawsze w tym programie musisz zmierzyć się z historią. Nie mogę mieć szalika, bo miał go Czwarty, nie mogę mieć trampek... Ale jestem zadowolony, bo kostium jest zgodny z moją osobowością i dobrze na mnie wygląda. Lubię czytać wywiady z Mattem. On się bardzo rozsądnie wypowiada i widać, że dobrze sobie radzi z rolą Doctora. :)
  • Piers Wenger, producent wykonawczy piątej serii zdradził, że odcinek 10 (z van Goghiem, napisany przez Richarda Curtisa) jest poruszający i pełen emocji. Historia jest przy tym duża, ważna i skomplikowana. Nie mogę się już doczekać, wspominałam o tym?
  • Piers powiedział również, że chcieli, żeby seria dorównywała wielu współczesnym produkcjom, żeby miała w sobie coś z bajki. Trochę Tima Burtona [dobrze, dobrze!], trochę Zmierzchu [niedobrze, bardzo niedobrze], trochę Harry'ego Pottera. Jak myślicie, powinniśmy zacząć się martwić?

3 komentarze:

Shina pisze...

Czemu tylko z Nintendo? Przecież na DSach grają już tylko pięciolatki i Japończycy, wszyscy inni dawno przerzucili się na PSP. Miałam okazję porównać obie konsolki i PSP wygrywa w przedbiegach. A Wii może ma odkrywczy sposób sterowania, ale jeśli wszystko pójdzie zgodnie z zapowiedziami to jeszcze w tym roku Microsoft wypuści Natala i konsolowcy odkurzą swoje Xboxy. Jako posiadaczka PSP i Xboxa chcę Doctora właśnie na te konsole.

Dobra, teraz wszyscy wiedzą, że jestem zdecydowanie Inna. Proud Girl Gamer :D

Surczak pisze...

No cóż, na razie podpisali umowę tylko z Nintendo, ale ze wcześniejszych doniesień wynika, że chcą wypuścić doctorowe gry na wszystkie platformy. Niepodpisanie umowy z Sony byłoby dużą głupotą, bo mnóstwo ludzi ma teraz PSP (nawet moi siostrzeńcy XD) i chyba nie mogą sobie pozwolić na lekceważenie takiego ogromnego rynku.

Shina pisze...

No to mnie pocieszyłaś :) Bo ja z domu nie wychodzę bez PSP. Byłoby super nosić ze sobą Doctora w kieszeni. Chociaż zaraz... i tak noszę Doctora w kieszeni, bo zawsze mam jakieś odcinki na PSP XD
Dobra, już się zamykam i idę szukać psychologa.