The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 18 marca 2010

Pokaz prasowy - wideo

Wywiad z Mattem! I (o mój Boże!) fragment pierwszego odcinka! Czy ta dziewczynka to mała Amy? Idę pobuszować w niusach. Matt jest świetny! I ta rozwalona TARDIS...
EDIT: Dobrze, uspokoiłam się, obejrzałam 10 razy, ściągnęłam na dysk, mogę coś sensownego napisać. Trochę mi żal Matta, wszyscy go pytają jak to jest przejmować rolę Doctora po Davidzie. Podoba mi się jego głos, gesty, mimika. Matt naprawdę się cieszy, że jest Doctorem. Bo on nim JEST, to widać.  I jaki elegancki! Miałam nadzieję, że przyjdzie w swetrze z Myszką Miki (przy okazji: mam taki sweter! XD).
EDIT 2: Trochę zdjęć z pokazu prasowego możecie obejrzeć tutaj.
A wszystko dzięki Life, Doctor Who & Combom.

3 komentarze:

Eriu pisze...

Uwielbiam Matta :D Uwielbiam Jedenastego!!!!! Ja chcę już Wielkanoc (i niestety w wieczór premierowy muszę być w pracy)

Surczak pisze...

O nie! Eriu, to z kim ja się będę dzielić wrażeniami? ;(

Talerz pisze...

Ta mała to faktycznie mała Amy (sprawdźcie na DW Wiki). W pierwszej chwili myślałem że leżący T.A.R.D.I.S. to jakaś zepsuta chłodziarko-zamrażalka :P