The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

środa, 23 czerwca 2010

Bardzo spoilery

Znalezione u Comboma. Bardzo spoilerowe! Nie takie wskazówki jak od SFX i Digital Spy.
W skrócie:
  • We Flesh and Stone naprawdę był Doctor z przyszłości!
  • Pandorica wiecznie trzyma więźnia przy życiu.
  • Więc wkładają tam Amy, po tym jak Doctora uwalnia Amy. Doctor udaje się w podróż po znalezienie sposobu, żeby ją ożywić [przypomina mi się jeden odcinek Krecika, kiedy szukał po całym świecie lekarstwa dla Myszki - bardzo wzruszające]. Rory musi czekać BARDZO DŁUGO i staje się Samotnym Centurionem strzegącym Pandoriki. [Dżizasie!] Staje się nawet starszy od Doctora.
  • Amy ma bardzo specjalny mózg, bo długo mieszkała tuż przy pęknięciu.
  • Rory wraca do człowieczeństwa!
  • TARDIS eksploduje, ale nie tak, jak myślicie.
  • Na końcu jest ślub. [Doctora z River? XD]
  • Podobno na sam koniec ma się objawić Omega, grany przez Jasona Isaacsa [aka Lucius Malfoy z filmów o Harry'm Potterze].
Więcej szczegółów w tej notce (po angielsku!). Moje tłumaczenie dziś bardzo skrótowe. Ale o wszystkim, co najważniejsze chyba napisałam.

11 komentarzy:

ikona pisze...

WHOMANISTYKO!!!
JAK W OGÓLE MOŻESZ WRZUCAĆ I CZYTAĆ TAKIE SPOILERY? NO JAK, JA SIĘ PYTAM!???

Jasmina pisze...

Nietypowy mózg Amy nieprzyjemnie skojarzył mi się z mózgiem Dody.

Surczak pisze...

Mogę, bo jetem okrutna. XD

Ostrzegłam, trzeba było nie czytać. Wiesz przecież, że ciekawość zabiła kota. ;P

Unknown pisze...

jeśli Rory wraca do człowieczeństwa to moze ślub Amy i Roryego?

Surczak pisze...

Na pewno. Tzn tak myślę. ;D

River i Doctor to "taki żarcik". (I znów cytuję swojego siostrzeńca!)

Eriu pisze...

A ja bym wolała, żeby Rory nie odzyskiwał człowieczeństwa i żeby niczym Rick Deckard i jego laska android odjechali w siną dal.


PS. Rick Deckard to bohater "Blade Runnera" (mojego ukochanego filmu) którego gra Harrison Ford.

PS 2. Podobno Deckard nie był człowiekiem, ale w pierwszej wersji filmu, tej którą najbardziej lubię nic na ten temat nie było więc w tej chwili udają, że jest człowiekiem.

Ag pisze...

Mi te spojlery brzmią....no trochę nieprawdopodobnie... No ale zobaczymy :D

Jak to TARDIS wybuchła nie tak jak myślimy? Po tym tekście mam pratchettowe skojarzenia i wizję takich małych TERDISS robiących whuuwhuu... i skaczących za dużą TARDIS :P

Jak to "We Flesh and Stone naprawdę był Doctor z przyszłości!"??? Niech ktoś mi powie co przegapiłam???

Surczak pisze...

Moment, w którym Doctor wraca do Amy i mówi jej, żeby pamiętała, co jej powiedział, gdy miała 7 lat. To Doctor z przyszłości, z finału. Niezgadzające się szczegóły garderoby nie są błędem. Podobno.

Eriu pisze...

Nie tylko ten Doctor miał marynarkę, ale i Time Vortex manipulator (bo to był chyba on, a nie zegarek Rory'ego, jak to kiedyś z Surczak myślałyśmy). Poza tym ten Doctor, który zostawił Amy i poszedł z River, zachowywał się normalnie. Ten co się później pojawił zupełnie inny. Oczywiście zignorowałam to bo za bardzo byłam zachwycona tą piękną sceną. Co prawda nieco wydawało mi się to bez sensu, ale uznałam, że Doctor to dziwak i tyle.

Ag pisze...

No tak.... Idę oglądać tą scenę jeszcze raz.... xD

Ag pisze...

Obejrzałam. Scena jest mistrzowska. Jeśli człowiek jest wciągnięty maksymalnie w odcinek (i to jaka ta scena jest piękna ^^ ), w ogólne nie zwróci uwagę, że on ma coś na ręku (zresztą prawie nie widać co)i że ma marynarkę (której prawie nie widać). I to "musisz zacząć mi ufać, to nigdy nie było tak istotne" nabiera nowego znaczenia.

Wydaje mi się, że bardzo ważne jest to czego Amy nie pamięta. A widzimy, że nie pamięta dużej ilości rzeczy.

I może rzeczywiście końcówka 1 odcinka, to nie był sen... może rzeczywiście wrócił i coś jej powiedział... A ona tego... nie pamięta...