The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 27 czerwca 2010

Whomanistycznie

Dostałam ostatnio od malkontenta kilka fantastycznych obrazków, które znalazł na Gallifrey Base. A że dostałam, to się dzielę. Zwłaszcza, że w zeszłym tygodniu blog zaliczył 2310 odwiedzin!!! Bardzo, bardzo dużo. Poprawiliście poprzedni rekord o niemal 800. Dziękujemy za zainteresowanie. Po zakończeniu serii zapewne ono spadnie, ale nic to! I tak zamierzam pisać głupoty. ;D
I trochę poważniej - Doctor w Pandorice.

5 komentarzy:

Eriu pisze...

Drugiego w Pandorice widziałam i bardzo mi się podoba, najbardziej z tej trójki.

Widziałam też screena na którym z Pandorici wychyla się głowa RTD :D

Surczak pisze...

ARGH. Tylko nie on! Pomyślcie sobie, biedna Amy! Siedzieć prawie 2 tysiące lat w zamknięciu z RTD!
Pfuj.
Dobrze, że dziewczyna nie była przytomna. XD

Eriu pisze...

Etam :) Mi się podoba wizja RTD jak największego zła we wszechświecie :)

Surczak pisze...

No, przerażający to on jest. XD
Mutant.

DorkaEm pisze...

Hehe z tym RTD to sie zgodzę xD