The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 6 lutego 2011

Doctor Who triumfuje

Tegoroczne nagrody SFX możemy uznać za niezwykle udane. Poniżej lista interesujących nas, jako whomanistów, wyników. (Źródło.)
  • Najlepszy Aktor - Matt Smith
    • Wiadomość od Matta: Dziękuję bardzo czytelnikom SFX za głosowanie na mnie. Jestem naprawdę dumny, że zdobyłem tę nagrodę. To niesamowite - otrzymać tak duże poparcie od fanów serialu. Chciałbym też podziękować samemu SFX za nieprzerwane wspieranie Doctora Who - okładka 3D, którą zdobiła numer z kwietnia 2010 naprawdę ucieszyła wszystkich zamieszanych w serial.
    • David Tennant na drugim miejscu.
  • Najlepsza Aktorka - Karen Gillan.
    • Wiadomość od Karen: Łał! Naprawdę się tego nie spodziewałam! Czuję się zaszczycona, że ludki, które czytają SFX uznały mnie za najlepszą aktorkę! Chciałabym podziękować każdemu czytelnikowi, który poświęcił swój czas, żeby zagłosować. Dziękuję też ekipie Doctora Who, która tak ciężko pracowała każdego dnia, żeby serial odniósł taki sukces. I wielkie dzięki dla Matta i Arthura, którzy sprawili, że bycie częścią TARDIS team było tak dobrą zabawą. Wracamy na wasze ekrany już na wiosnę, a z nami sporo naprawdę przerażających rzeczy, więc uważajcie...
  • Najlepsza Zabawka - Zestaw 11 figurek Doctorów.
  • Najlepszy Program TV - Doctor Who.
    • Za nim: Misfits, Supernatural i True Blood.
  • Najlepszy Odcinek - ostatni odcinek Ashes to Ashes, ale Vincent and the Doctor na drugim miejscu.
  • Fenomen Science Fiction - Doctor Who.

2 komentarze:

Eriu pisze...

Dobrze, że wygrał Matt, a nie David. I nie dlatego się cieszę, że nie lubię Davida czy coś takiego, ale dlatego, że w 2010 roku zagrał on tylko w jednym odcinku DW i nie był to jego najlepszy występ.

szprotka pisze...

Nie chcę figurek, jestem dorosła. Nie chcę figurek jestem dorosła...