The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

środa, 16 marca 2011

Doctor Who Magazine - niewykorzystane okładki

Poniżej dwie niewykorzystane wersje okładki z pierwszym zdjęciem Matta Smitha jako Jedenastego Doctora. Styczeń 2009. Pamiętacie jeszcze te zamierzchłe czasy? Dla przypomnienia - opublikowana okładka tutaj. Która wersja jest najlepsza?
Więcej okładek możecie znaleźć na fejsbukowym profilu Doctor Who Magazine: numery 1-200, 201-351, od 351 do dziś i niewykorzystane.


7 komentarzy:

Eriu pisze...

Pierwsze: :zgon
Drugie: niezłe

Surczak pisze...

Jeszcze bym chciała, żeby opublikowali te zdjęcia bez żadnych napisów...

Moim zdaniem druga jest lepsza. I na pewno zrobili mu podczas tej sesji jakiś milion zdjęć... <3

Anonimowy pisze...

wybaczcie, ale jestem nowa w świecie DW (dopiero w tym roku zaczęłam golądać) i mam pytanie czemu w odcinku ,,Lokator'' gdyby Docor dotknął panelu statku na piętrze, to cały układ słoneczny by ekspolodował?

Surczak pisze...

Przeczytałam specjalnie CAŁY artykuł na TARDIS Wiki, ale nadal nie mam pojęcia, dlaczego właściwie układ słoneczny miałby eksplodować. Mogę tylko wymyślić jakieś wytłumaczenie - może system statku był ustawiony na ludzi i nie poradziłby sobie z Władcą Czasu?

Anonimowy pisze...

albo... bo Doctor powiedział, że umysły ludzi były zbyt słabe, a jego umysł jest raczej o wiele silniejszy, wręcz epicki... moze też od stworzeń gatunku, które wybudowały statek...Więc... cóż.. ale to tylko hipotezy, może scenarzyści i reżyser nie mieli pomysłu XD

Surczak pisze...

Albo nie uznali, że to ważne. Wybuchnie i już. XD Może też wyjaśni się w szóstej serii, bo taki statek był w zwiastunie.

Anonimowy pisze...

dokładnie też o tym pomyślałam :D