The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

wtorek, 5 kwietnia 2011

Doctor Who - co jeszcze w szóstej serii?

Lizo Mzimba był na prasowym pokazie Impossible Astronaut i Day of the Moon i był łaskaw dostarczyć nam trochę informacji, które znalazłam oczywiście na Life, Doctor Who & Combom.
  • Świetne odcinki. I nowy zwiastun. Z Cybermanami! Walczą z Amy. No i fantastyczni piraci...
  • W tych odcinkach działo się mnóstwo rzeczy! Trudno powiedzieć coś, żeby nie zaspoilerować za bardzo.
  • Bardzo mocne odcinki. Amerykańska część wypadła świetnie. Straszny potwór/potwory. Dużo pytań, nie na wszystkie udzielono odpowiedzi.
  • W nowym zwiastunie Amy walczy z robotami podobnymi do tych z Ja, robot. A Doctor mówi "Yo ho ho" w odcinku pirackim.
  • Odcinek szósty skończy się większym cliffhangerem niż siódmy! Matt stwierdził, że kiedy pierwszy raz czytali razem scenariusz, wszyscy byli zszokowani, gdy doszli do końca!
  • Motyw Ciszy pojawi się we wszystkich 13 odcinkach.
  • Alex Kingston powiedziała, że najdziwniejsza historia o River, jaką słyszała, jest taka, że River to Doctor.
  • Matt potwierdził, że nie planuje porzucić roli Doctora w najbliższym czasie.
Lizo zdradził też tytuł odcinka siódmego - A Good Man Goes to War (Dobry człowiek idzie na wojnę). Drugi prawdopodobny tytuł brzmiał His Darkest Hour (Jego najczarniejsza godzina).

I jeszcze coś nie od Lizo. Paul McGann nie pojawi się w szóstej serii Doctora Who. Pojawiało się sporo takich plotek, jak co roku zresztą. Więcej przeczytacie u Comboma.

5 komentarzy:

monilip pisze...

Błagam, nie zróbcie z Doktora kobiety, w żadnym wcieleniu...

I błagam Moffat, niech te odcinki będą takie, że po obejrzeniu raz zrozumiem mniej więcej o co chodzi, a nie jak po finale V, że nic nie skumałam.

Tak, jestem negatywnie nastawiona.

Surczak pisze...

Nie bądź negatywnie nastawiona, będzie dobrze. :]

I też nie chcę Doctora kobiety! Zawsze mnie irytują te plotki, przecież on jest Time Lady. XD

Eriu pisze...

Ja zawsze jestem pełna obaw co do tego czy Moff podoła XD Tym razem jest tak samo, pomimo to, że wbrew moim oczekiwaniom jego finał był dużo lepszy od tych RTD.

wannabewild pisze...

Przeczytałam wszystkie newsy, rezultat jest taki że aż nie wiem co ze sobą zrobić i chyba zacznę chodzić po ścianach XD

Anonimowy pisze...

ja już siedze oficjalnie własnei an suficie.. ale Alex powiedziała, że to ,,historia o River'', czyli pewnie chodziło jej o coś co ustalili sobie fani XD a w 4 serii River mowi do Doctora (jeszcze dziesiatego XD) ,,wiec nic jeszcze do mnie nie czujesz?'' i jeszcze D: Mój śrubokręt!Nikomu go nie daję!
R: Ale ja nie jestem nikim! pamietajcie o tym...