The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

piątek, 17 czerwca 2011

Torchwood. Miracle Day

Produkcja czwartego sezonu Torchwood przeniosła się do USA, co jakoś szczególnie mnie nie cieszy, zresztą nigdy nie byłam jakąś szczególną fanką tego serialu nie byłam, wolę już Przygody Sary Jane. Niemniej muszę przyznać, że sezon trzeci (Children of Earth) był bardzo dobrze napisany, nakręcony i zagrany. Mimo to fabuła mi się nie podobała i obejrzałam RAZ. Jest straszne. Natomiast na widok zdjęć Gwen z dzieckiem na jednym ręku i z wielką spluwą w drugim, to aż mną trzęsie.

Ale do rzeczy - jeśli wyczekujecie z niecierpliwością na nowe przygody kapitana Jacka Harknessa i jego uroczej kompanii (już niestety bez Ianta), to nie martwcie się, już niedługo! Emisja serialu rozpocznie się w USA 8 lipca o 22.00 czasu nie wiem jakiego. Torchwood będzie leciało na kanale Starz w piątki. W brytyjskim BBC będzie się pojawiać dzień później, w soboty (dokładna godzina jeszcze nieznana).

2 komentarze:

Katriona pisze...

Nie ma Tosh, Owena i Ianto. Kompania już nie jest UROCZA :evil

Wika pisze...

Ale i tak mam zamiar to oglądać - może ubiją Gwen :)
Poza tym Barrowman wyjątkowo dobrze wygląda w zwiastunie.