The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 23 czerwca 2011

Whomaniści na joemonster?

Ekhem. Chciałam tylko zaznaczyć, że nie mam konta na joemonster.org i nie mam nic wspólnego z tym klubem, o którego istnieniu dowiedziałam się przed chwilą. Przypadkiem. Właściwie nie mam nic przeciwko, ale byłoby miło, gdybyście dawali mi znać, że zrzeszacie whomanistów poza Whomanistyką. 

I czy to znaczy, że whomanista zaczyna oznaczać 'fan Doctora Who', a nie, jak dotychczas 'użytkownik, czytelnik Whomanistyki'? Czuję się bardzo językoznawczo. Czy należy już dokonywać zmian w słownikach?

I właściwie: czy ktoś ma konto na joemonster i może mi donieść, ile osób jest w tym klubie? I co tam się dzieje w środku? Ładnie proszę.

22 komentarze:

Eriu pisze...

A czy przypadkiem Ilse czy coś takiego to nie osoba z forum drwho.pl? Dziwne to XDXD

Surczak pisze...

Tak! Właśnie ją też wyśledziłam.

A statystki bloggerowe mi mówią, że wejścia z tej strony były tylko dzisiaj. Może ten klub jest nowy. Nie wiem, dziwne.

Wiem, że nie mam praw autorskich do wyrazu 'whomanista', ale i tak dziwnie się czuję, jak obcy ludzie go używają. XD

Wika pisze...

Może Whomanista to spolszczenie Whovian?

Nie wiem mi się wszelkie whomanizowanie kojarzy z Whomanistyką, więc mogę być spaczona.

Eriu pisze...

Tylko, że przez Whomanistyką jakoś nie spotkałam się z tłumaczeniem Whovian jako Whomanistów XDXD

Ale to ich sprawa jeśli chcą być kojarzeni z dziecinnym blogiem :p

Surczak pisze...

No ja też się nigdy wcześniej z tą nazwą nie spotkałam. >.< Ale najwyraźniej w środku klubu jest link do bloga, więc nie ma się co przejmować. :3

Eriu pisze...

Ja się nie przejmuję. Tylko lekko dziwię, bo w pewnych kręgach mamy nie najlepszą reputację (z czego ja się cieszę :szał).

Surczak pisze...

Ja też się dziwię. XD I żałuję, że nie mogę zajrzeć do środka tego klubu. XD

Anonimowy pisze...

dobra kit z tym jak ten klub przekroczy 50 osób to się martwić będziemy a przecież za nie długo będziemy świętować 100 000 wejść na whomanistykę prawda HMM!!!
a pamiętam jak było tylko 10 000 tyś. jak to szybko zleciało

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

ja nigdy nie płacę... o nie to zabrzmiało jakbym wszystko kradła... nie, ja w necie nigdy nie płacę, szukam tylko darmowych stron.

dSort pisze...

Cześć,
jestem modem tego klubu. Jesli wam przeszkadza użycie nazwy "Whomaniści" zaraz zmienię - nie ma problemu. Klub powstał, bo okazało się że w naszym JMowym światku jest coraz wiecej wielbicieli Doctora i to głównie na nich a nie na nowych jesteśmy nastawieni. Choć jeśli ktoś zechce się zalogowac na JM z powodu klubu to będzie naprawdę miło - a na zlotach jest fajnie :D

Ilse pisze...

Już zmieniłam. Klub jest mój, chyba nie ma zakazu zrzeszania fanów Doctora poza Whomanistyką, prawda? :) Pierwotna nazwa nie zawierała dodatku 'whomaniści', ale po zmianie przez dSorta nie wnosiłam sprzeciwu, bo wydawało mi się, że 'Whowians' tak właśnie się tłumaczy na polski. Mój błąd.

Ilse pisze...

'Whovians' of course. Zmęczenie mi się rzuca na mózg ;)

Surczak pisze...

Nie no, spoko, może to ja mam paranoję, ale po prostu nigdzie wcześniej (przed założeniem bloga) nie widziałam słowa 'whomanista'. XD

Eriu pisze...

Ilse, tu nie chodzi o samą nazwę (przecież Whomanistyka nie ma do niej żadnych praw), ale raczej o to, że ktoś kogo kojarzę z forum drwho.pl używa nazwy, która na tamtym forum dość pejoratywne znaczenie.

Ilse pisze...

Eriu- tak jak już pisałam- nie ja dodałam człon 'whomaniści'. Na forum drwho.pl zaglądam rzadko z tego względu, że ogarnąć go nie mogę, i jestem już 'za duża' na zabawy w 'tajne organizacje' i rzeczy tego typu. Co prawda wiedziałam o waszej stronie, ale jakoś nie przywiązałam do tego większej uwagi, za co jeszcze raz przepraszam.

Surczak pisze...

A może wymyślcie jakieś joemonsterowe słowo na fana DW? ;D Na przykład wholigan? Albo whorzysta? Albo whomanoid. XD Zwłaszcza to ostatnie mi się podoba. Albo zróbcie sobie konkurs, to fajny sposób na rozkręcenie forum. :]

Albo możemy przyjąć, że whomanista to polskie tłumaczenie whovian, ale i tak poczuwam się do stworzenia/rozpowszechnienia tego terminu. :]

Ilse pisze...

Nie jestem i nigdy nie byłam fanką spolszczeń, Whovian to Whovian, dla mnie tyle w temacie ;)dSort mi powiedział, że dodał 'whomanistów' dlatego, że ludzie nazwę kojarzą ;) Reklama jak się patrzy :P

dSort pisze...

Jak będzie potrzeba i wolny czas to wymyślimy, póki co szukamy odcinków z pierwszym Doktorem. :)

Eriu pisze...

Ilse, może i mało się udzielasz na drwho.pl, ale akurat Twoją osobę i Twoje posty dobrze pamiętam :3

Poza tym fani Doctora powinni trzymać się razem, a nie na siebie dąsać :) Dlatego nikt nie jest zły o nazwę. Przecież możecie jej używać, jeśli nie przeszkadza Wam to, że możecie być kojarzeni z blogiem.

Surczak pisze...

Odcinki on-line?
Tutaj są na dailymotion:
http://www.dailymotion.com/playlists/matrixarchive

Ilse pisze...

Eriu- po zarejestrowaniu się na stronie szczerze przyznam, że chciałam się udzielać. Odechciało mi się, jeśli wiesz co mam na myśli ;)