The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

wtorek, 19 lipca 2011

Hyyy... David Tennant z bliska

Whomanistyka miała specjalnych wysłanników w Lądku na niesamowitym przedstawieniu Much Ado About Nothing (Wiele hałasu o nic) z Davidem Tennantem i Catherine Tate w rolach głównych. Sztuka jest podobno fantastyczna, ale ja nie o tym. Po samym przedstawieniu można się udać na backstage, dopchać się do Davida i Catherine, dostać autograf, a nawet zrobić sobie z nimi zdjęcie! Tak, Wika i Mika z whomanistycznego forum przytulały się do Davida. Hyyy... Hyyy... A nawet zamieniły z nim kilka słów! Hyyy... Już myślałam, że miłość do Davida mi przeszła. Ale zdecydowanie nie.
Do rzeczy! Wika była tak uprzejma, że podzieliła się ze mną zdjęciami zrobionymi przez nią i zapoznaną na Pyrkonie Laire, która zrobiła Davidowi piękne, uśmiechnięte zdjęcie. Chociaż to pstryknięte przez Wikę też jest niczego sobie... Hyyy... JAKIE ON MA PIEGI. Uwielbiam.

To jeszcze nie wszystko! Chcecie na własne oczy zobaczyć, jak wyglądają bazgroły Catherine i Davida? Oto i pomazana ulotka! W wersji HQ możecie ją ściągnąć z chomika.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ej to było w Lądku? W Lądku Zdrój czy w Lądku? Bo jak w Zdroju to ja się chyba zabiję, dla mnie niedaleko bo tylko około 26 km!

Surczak pisze...

Lądek = Londyn. ;]

Anonimowy pisze...

Noo kurde to nie można normalnie pisać, miałem myśli samobójcze :p

Surczak pisze...

"Nie ma takiego miasta Londyn. Jest Lądek, Lądek Zdrój..."