The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

środa, 31 sierpnia 2011

Nagrody SFX 2012 - głosuj na Doctora Who!

Kolejna edycja nagród magazynu SFX, jak zwykle zdominowana przez Doctora Who i Torchwood! Oba seriale znalazły się w kategorii Najlepszy program telewizyjny. Możecie zagłosować na Matta Smitha jako Najlepszego aktora (co ja oczywiście uczyniłam). Trudny orzech do zgryzienia czeka w kategorii Najlepsza aktorka ‒ Karen Gillan (Amy Pond), Alex Kingston (River Song), Suranne Jones (Idris/TARDIS/Sexy) czy Eve Myles (Gwen Cooper)? Na dwie ostatnie możecie również zagłosować w kategorii Najseksowniejsza kobieta. Nie rozumiem, czemu w tej kategorii nie ma Karen. A przynajmniej jej nóg. Za to Najseksowniejszym mężczyzną ma szansę zostać John Barrowman. Doctor Who jest reprezentowany aż przez dwa potwory/wrogów ‒ na kogo zagłosujecie: na Ciszów czy na Madame Kovarian? Z kolei w kategorii Najlepsze efekty specjalne znalazła się sekwencja rozpoczynająca odcinek A Good Man Goes to War. Jest jeszcze kategoria Najlepszy gadżet, która jakoś szczególnie mnie nie interesuje, ale dwie zabawki z Doctora Who oczywiście się w niej znalazły. Na koniec kategoria Największe rozczarowanie, a w niej ‒ ocenzurowany tyłek Johna Barrowmana w brytyjskiej wersji Torchwood: Miracle Day. No, ja wybrałam właśnie tę opcję.

6 komentarzy:

ninedin pisze...

No to ja zagłosowałam tak (uwaga, długie i nudne):
Film: nowy Potter
Reżyser: M. Vaughn za X-Men-First Class;
Powieść - nie głosowałam, bo tylko dwie z podanych czytałam :)
TV Show: Doktor :)
Aktor: Matt S., choć o mały włos by przegrał z M. Fassbenderem, który mnie jako Magneto zachwycił;
Aktorka: River (ale Idriss była blisko);
Komiks: Nowa Liga Niezwykłych Dżentelmenów;
Na zabawkę nie głosowałam, podobnie jak na grę;
Crowley wygrał u mnie z Doktorowymi potworami, wstyd :P
.... a Aidan Turner z Johnem Barrowmanem w kategorii sexiest male :P
Za to Idriss-Tardis jest moją osobistą sexiest female (hello sexy!);
Za efekty "The Good Man..."
Przeżyję bez gołego Jacka, więc będą fairies w True Blood jako rozczarowanie...
i to by było na tyle :)

drakaina pisze...

@ninedin - Niezagłosowania na Jacka to Ci nie daruję ;)

A ogólnie przyznam, że jakkolwiek o głosowaniu dowiedziałam się z okolic Doktorowych, to gdzie się dało głosowałam na Torchwood, ale niestety w przeciwieństwie do Przedmówczyni nie pamiętam już wszystkich kategorii... No dobra, na pewno zagłosowałam na wyżej wspomniane ocenzurowanie JH/JB :)

Anonimowy pisze...

w TV Show oczywiście Doctor Who
Aktor: Matt Smith ♥
Aktorka: I tu miałam wielki problem Karen czy Alex, ale padło na River
zabawka oczywiście z Doctora.
Potwory : cisze
Najseksowniejsza kobieta: Sexy/ Irdis / TARDIS
Najseksowniejszym mężczyzna: John Barrowman, ale uważam, że Matt byłby lepszy
Najlepsze efekty specjalne: początek A Good Man Goes to War
Największe rozczarowanie: ocenzurowany tyłek Johna Barrowmana

Surczak pisze...

Muszę się przyznać - moim Najseksowniejszym mężczyzną jesy Alexander Skarsgard jednak...

Sarutiel pisze...

Ej, a czemu nikt nie głosuje na naszą polską grę "Wiedźmin 2"? Po angielsku "The Witcher 2"? Wiadomo, że polskie najlepsze. Bądźmy patriotami xD.

Anonimowy pisze...

Głosowałam podobnie jak ninedin.Mam nadzieję ,że wygrają zasługują Matt i Alex to świetny duet dobrzy z nich aktorzy.