The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

piątek, 6 kwietnia 2012

Tennant w Warszawie!

To dopiero Tennant (Nie)Codzienny!

Nie tak dawno temu, jeszcze przed założeniem tego bloga, rozprawiałyśmy z Eriu, jakie to okrutne, że psychofanimy aktora, który przecież nigdy nie przyjedzie do Polski. O ile łatwiej jest wielbić jakiegoś piosenkarza czy innego, za przeproszeniem, członka zespołu. W takim przypadku jest znacznie większa szansa, że delikwent pojawi się u nas na jakimś koncercie i zrozpaczona psychofanka będzie mogła go zobaczyć na żywo. Oczywiście, można, jak co poniektórzy, wybrać się do Londynu na Much Ado About Nothing, ale przecież nie każdego na to stać. Albo: nie każdy (wbrew pozorom) jest na tyle szalony. 

Niemniej, przyjazd Davida do Polski wydawał się być marzeniem ściętej głowy.

A tu proszę! Jak zapewne wszyscy już wiecie, David Tennant przyjeżdża do Polski, ponieważ BBC zgadało się z TVP i kręcą razem serial. Głównie w Warszawie. Produkcja nosi tytuł Szpiedzy w Warszawie i jest ekranizacją książki Alana Fursta pod tym samym tytułem. Ekipa będzie kręcić w Warszawie i w Krakowie, zdjęcia rozpoczynają się 11 kwietnia. Czyli jakby zaraz.

Fabuła serialu jakoś mnie nieszczególnie interesuje: tuż przed wojną, szpiedzy, ruch oporu, jakoś nie przepadam za takimi historiami, poza tym (jak stwierdziła moja przyjaciółka): skoro kręcą w Warszawie, to wiadomo, że o wojnie. Poza tym obawiam się, że skoro gra w tym David, to nie będzie mi się podobało i obejrzę tylko ze względu na niego. Chociaż, David w polskiej telewizji... Rozkoszna perspektywa. Mam tylko nadzieję, że nie przyjdzie im do głowy żaden dubbing! Jak chcecie się dowiedzieć więcej: artykuł i Wiadomości z 3 kwietnia (tu rzekomo 22 minuta, nie mogę sprawdzić, bo ich skrypt ze mną nie współpracuje i nic mi się nie wyświetla).

Cały czas nie do końca mogę w to uwierzyć.

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Błagam, byle tylko spotkanie nie wypadło w trakcie matur!

Surczak pisze...

Najwyżej będzie trzeba wybrać - David czy wykształcenie. Wybór jest, moim zdaniem, prosty. ;]

Eriu pisze...

Gdyby coś takiego miało miejsce dwa/trzy lata temu, to pewnie umarłabym ze szczęścia :)

Kapitan Sernik pisze...

Powiedźcie kiedy będzie w Krakowie i gdzie. Chcę go bardzo spotkać. *U*

Luthien pisze...

Ja się piszę choć by się paliło i waliło to muszę się wybrać na spotkanie z nim. Kiedyś niemożliwe dziś staje się możliwe.

pamcia. pisze...

Jakbym go w Krakowie zobaczyła to prawdopodobnie bym padła, a 13.04. akurat będę w Warszawie, ach, żeby tak jakiś zbieg okoliczności się trafił... ;D

drusilla pisze...

OMG jak cudownie, że ktoś się tym zajmuje!
Bo właśnie przeszukuje od kilku dni wszelkie możliwe źródła, mając nadzieję, że dowiem się, gdzie konkretnie kręcą i będę miała szansę spotkać Tennanta. Ale spotkanie byłoby o wiele lepsze.
Oby się udało coś zorganizować!:)

Anonimowy pisze...

Wydaje mi się, że jak kręcą o wojnie to trzeba czaty ustawić na starym meście. Tam muszą się wcześniej, czy później pojawić!

Anonimowy pisze...

nieważne, kiedy ani gdzie będzie, ja na pewno się tam zjawię *_*

moonvelvet pisze...

Takie dosyć istotne pytanie - ze Szczecina łatwiej byłoby mi się przytelepać do Krakowa niż Warszawy i w związku z tym czy jest jakaś szansa że takie spotkanie dla fanów zostanie zorganizowane też w Krakowie? ;>

No jak nie to polecę do Warszawy nawet na kolanach.

Anonimowy pisze...

Jest szansa, że będziecie dawać znać o spotkaniu, czy to jakieś ekskluzywne wydarzenie? Bo w sumie Warszawa mój rejon, za to że w okolicach Uniwersytetu będą kręcić to dam sobie rękę uciąć (każdy film o II wojnie światowej tam się kręci, każdy), ale samemu tak głupio biednych Anglików napadać.

Mirabella pisze...

Ja jestem i tak załamana - rodzice stwierdzili, że sami mnie do Krakowa czy Warszawy nie puszczą, a ze mną nie pojadą, bo się zgubimy. I jeśli już coś to z wycieczką i przewodnikiem. I tłumaczenie, że ja tam zwiedzać nie chcę, nie pomaga. T.T''

Em pisze...

ale super. fajnie by było, jakby ktoś nakręcił filmik gdyby jakieś sceny były kręcone na ulicy.

Kasjopeja pisze...

Też w Szczecinie mieszkam i się właśnie zastanawiam czy lepiej do Wawy mi jechać czy do Krakowa. Ale do Wawy bliżej. ^^ I czy ktoś, ktokolwiek we gdzie i kiedy kręcą sceny z Tenantem? I dajcie znać kiedy i gdzie będzie to spotkanie z fanami, bo mam nadzieję, że będzie... :)

Anonimowy pisze...

już kręcą... ;p
http://www.tvp.pl/seriale/aktualnosci/nadchodza-szpiedzy-w-warszawie-pierwsza-wspolna-produkcja-tvp-i-bbc/7019935

Angelika pisze...

Z racji faktu, że to mój pierwszy komentarz tutaj, witam całą Whomanistykę! Już od dawna śledzę z zaciekawieniem to miejsce i jestem pod wrażeniem tego, ile ciekawych newsów można tu znaleźć związanych z "DW" i całą serialową ekipą. Podobnie jak większość, również bardzo mnie cieszy wiadomość dotycząca przyjazdu Davida do Polski. Z tego, co słyszałam, ostatnio zdjęcia do "Szpiegów z Warszawy" są kręcone właśnie w stolicy. Z pewnością wielu osobom tutaj zależałoby na spotkaniu z Tennantem, co mnie zupełnie nie dziwi. Sama chętnie wybrałabym się do Warszawy na takie spotkanie. Dzisiaj mam zamiar napisać e-maila do TVP w tej sprawie, chociaż nie wiem, czy można z ich strony liczyć na jakąkolwiek odpowiedź. Dlatego chciałam zapytać, czy ktoś z Was próbował już czegoś takiego? Taka okazja nie zdarza się często, a zawsze lepsze byłoby takie oficjalne spotkanie, niż ganianie po całym mieście za ekipą serialową.

Anonimowy pisze...

Jaaaa! dzisiaj kręcili "Szpiegów w Warszawie" w Krakowie przed moją szkołą!!! Stałyśmy tam z koleżankami jak głupie pod przyczepą Davida xD W końcu wzięłyśmy się na odwagę i mamy z NIM zdjęcie!! Dalej nie mogę uwieżyć, że to miało miejsce :D