The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 22 lutego 2010

Dziennik Whomanistyczny

Wszystkie dzisiejsze niusy zamieszczam w jednej notce. Po dobrych jedenastu godzinach na uczelni nie bardzo jestem w stanie ogarnąć to inaczej. Dlatego proszę krzyczeć, jeśli coś będzie niezrozumiałe lub nieczytelne.
 
The Sun twierdzi, że w piątej serii DW ma wystąpić James Corden, aktor znany (komu jak komu) z serialu Gavin and Stacey. Podobno został przyłapany przez fana w pociągu do Cardiff, kiedy uczył się tekstu. Mi to brzmi jak kolejny wymysł naszego ulubionego źródła, bo nikt udziału Jamesa w serialu oficjalnie nie potwierdził.
Uwaga! Na jutubie możecie obejrzeć nowy zwiastun w wersji 3D, o ile jesteście w posiadaniu odpowiednich okularów. Ja niestety nie jestem, ale postaram się to szybko nadrobić. Matt w 3D? Nie mogę tego przegapić!

 
Powyższe zdjęcie znalazłam na Blogtor Who. Matt ma strasznie krzywą twarz. ;D
 
Carey Mulligan (Sally Sparrow z Blink) została uhonorowana nagrodą BAFTA (British Academy of Film and Television Arts) dla Najlepszej Aktorki za rolę w filmie An Education (Była sobie dziewczyna). Film wchodzi do polskich kin 19 marca. Swoją drogą, nie poznałam jej na tym zdjęciu. XD
Kolejna bardzo ważna wiadomość: BBC Worldwide podpisało umowę z Sony Pictures Television na emisję 114 godzin brytyjskich seriali w Europie środkowo-wschodniej. Tak, w Polsce też! W telewizji AXN i AXN SCI-FI mają pojawić się Doctor Who, Torchwood i Primeval. Tutaj, na stronie BBC, możecie przeczytać całe doniesienie prasowe na ten temat.

9 komentarzy:

reiha pisze...

jaj! :D będę mogła niby przypadkiem przełączyć na axn i katować rodziców Doctorem :D (na herbaciane płyty nie dają się nabrać)

współczuję tych 11 godzin :/ mnie też by to dzisiaj czekało, ale się wymigałam. dlatego w piątek czeka mnie GNIEW wykładowczyni D:

Shina pisze...

To będzie z lektorem... Ale przynajmniej tego (odpukać!) nie potną jak debile z BBC Entertainment.
W ogóle to nie miałam neta przez tydzień, a czuję się jakby mnie tutaj rok nie było, tyle nowości. Jesteście boskie XD
Jezu, 11 godzin... *przytula Whomanistkę* A Shina ma wolne pół roku na oglądanie DW, bo studia ją rzuciły :P

Rose Tyler pisze...

Tyle szczęścia naraz :) :) Doctor Who, Torchwood i Primeval w AXN :) :) W końcu nie będę musiała tłumaczyć rodzinie o co chodzi w każdym odcinku Doctora i w swoim włąsnym pokoju obejrzę sobie w samotności te cuda :) :) :)

Surczak pisze...

Shina, właśnie się zastanawiałam, gdzie Ty się podziewasz. ;D A co do ilości niusów - staram się pisać o wszystkim na bieżąco. XD

A ja nie mam AXN... :( Chociaż i tak pewnie wkurzałby mnie lektor.

Rose Tyler pisze...

Na BBC lektor też wkurza :)

Anonimowy pisze...

o jezu, jezu, jezu jak świetnie, tyle szczęścia za jednym zamachem :D:D:D

lektor wkurza wszędzie D: na bbc alternatywą jest jedynie włączenie po prostu angielskiego. c:

przepraszam za chaos mojej wypowiedzi, ale szkoła mnie wykańcza, właśnie z niej wróciłam T_T

Shina pisze...

@ Whomanistka
Też tęskniłam :) I to bardzo. Miło mi, że zauważyłyście moje zniknięcie.
Ja nie tylko nie mam AXN, ale nie mam w ogóle telewizora XD Niemniej się cieszę, bo DW wreszcie trafi do szerszej publiczności.

Surczak pisze...

Taaak, może w końcu nie będę musiała uświadamiać ludziom, że Doctor Who to nie to samo, co Doktor House...

Eriu pisze...

Jak będzie w AXN to jeszcze w porządku, ten kanał jest dość dostępny. Gorzej będzie jak trafi tylko do ANX SCI-FI, bo już chyba bardziej dostępne od tego jest BBC Entertainment.