The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 22 lutego 2010

Tennant Codzienny

 
Dżizas, spójrzcie na te dłonie...
Portal ScreenDaily donosi, że David zagra w filmie Retreat. Zdjęcia mają rozpocząć się w maju w Kanadzie. Będzie to thriller psychologiczny, a oprócz Tennanta wystąpią w nim Thandie Newton i Jason Isaacs. Fabuła ma wyglądać tak:
Pewna para (Newton i Isaacs) chce naprawić swoje relacje i wyjeżdża na urlop na odludną wyspę. Wszystko się psuje, kiedy znajdują na progu domu półżywego mężczyznę (Tennant), który mówi im, że na kontynencie szaleje zaraza, która zabija miliony ludzi. Czyli kolejny wspaniały film. Mam nadzieję, że rola Davida nie będzie polegała tylko na umieraniu na progu...
I jeszcze przyjemna wiadomość: David jednak jest nominowany do Saturna. Na oficjalnej stronie był błąd, który już został poprawiony. A ja myślałam, że u mnie na wydziale jest bałagan...
Z David Tennant on Twitter.

4 komentarze:

Alria pisze...

Co wy macie do jego dłoni? Hę?
A jeśli rola Davida będzie polegała tylko na umieraniu, to... nie wiem co zrobię scenarzystą tego filmu, ale za to wiem, że zepsuje seans wszystkim obecnym w kinie moimi głośnymi szlochami i płaczem (oczywiście jeśli film w ogóle zostanie wyświetlony u nas)

Surczak pisze...

Jak to, co mamy? Piękne ma dłonie! :]

Alria pisze...

No już się bałam, że coś się wam nie podoba w takich idealnych dłoniach!

rei pisze...

chcę, chcę zobaczyć :D