The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

piątek, 19 lutego 2010

Tennant codzienny

 
Powyższe zdjęcie pochodzi z nagrania kolejnej radiowej produkcji, w której bierze udział David. Jest to adaptacja powieści Johna Steinbecka Myszy i ludzie (Of Mice and Men). Audycja zostanie wyemitowana w BBC Radio 4, w niedzielę 7 marca o 15.00.
Ale nie martwcie się! Davida będzie można również oglądać. Zagra główną rolę w nowym czteroodcinkowym serialu BBC pt. Single Father (Samotny ojciec). Jego bohater, Dave, musi sam sobie radzić z wychowywaniem czwórki dzieci po śmierci ukochanej żony. Wszystko komplikuje się jeszcze bardziej, gdy Dave zakochuje się w najlepszej przyjaciółce zmarłej, Sarze. Zaczynają kręcenie w przyszłym miesiącu, w Glasgow. David powiedział: Jestem szczęściarzem, że przysłali mi ten scenariusz. Kiedy przeczytałem, co napisał Mick Ford, od razu chciałem wziąć udział w tym projekcie. Cieszy mnie też, że znów będę współpracował z Red Production Company.
Co więcej, David jest nominowany do kolejnej nagrody. Pisałam już wcześniej o nominacji do British Press Guild Award w kategorii Najlepszy Aktor. Wtedy była to lista 20 aktorów. Teraz wybrano czterech z nich, m.in. Tennanta, za rolę Doctora i za rolę Hamleta. Pozostała trójka to  David Morissey, Peter Capaldi i James Nesbitt. Rozdanie nagród 26 marca.

Brak komentarzy: