The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 21 czerwca 2010

Dobre wyniki

W podwójnym znaczeniu.
Po pierwsze, wczoraj pobiliśmy kolejny whomanistyczny rekord! Stronę odwiedziło aż 367 osób. Jak miło! Jestem oczywiście zachwycona i bardzo dziękuję.Oby tak dalej!
No i należałoby wspomnieć o wynikach ankiety, w której wzięły udział 43 osoby. Tak jak myślałam, większość z was (21) trafiło na Whomanistykę przez forum, na którym ja ostatnio mniej się udzielam. Chyba nie mam czasu i na blog, i na forum. XD Aż 14 osób znalazło naszą stronę przez google. Moglibyście się przyznać, co wpisywaliście w wyszukiwarkę? Bo jak ja próbowałam, to za nic nie chciało znaleźć Whomanistyki. Phi. 3 osoby to znajome moje i Doctorantki, a 2 pojawiły się tu zachęcone przez innego czytelnika. Też dobrze, pozdro dla nich. A 3 osoby znalazły Whomanistykę jeszcze inaczej. A powiecie, jak? Bo jestem ciekawa, a jedyne, co przychodzi mi do głowy, to link na chomiku. :)

5 komentarzy:

reiha pisze...

korzystając z wakacji muszę nadrobić wszystkie braki whomanistyczne :D
kiedyś wlazłam tu przez grafikę gugle, ale nie mam pojęcia jak. mam nadzieję, że nie przez hasło w stylu "śrubokręt doctora" :P i gugle potrafi zbierać hasła, przez które osoby dostały się na stronę, ale trzeba się zarejestrować chyba..

Surczak pisze...

No, "śrubokręt Doctora" to akurat bardzo prawdopodobna opcja. XD

Ooo, jakie mądre google! Żebym jeszcze wiedziała, jak to zrobić...

Eriu pisze...

Nie raz już znalazłam whomanistykę w google :D

Niestety po wpisaniu "śrubokręt Doktora" to mi wyskakuje forum. Ale dobrze, że nie wyskakuje post od którego zaczęła się historia ze śrubokrętem :D

mosame pisze...

Ja jestem z tych, co przez google trafili. Nie pamiętam już czego szukałam. Chyba jakiegoś cytatu z Doctora no i tu mnie zawiodło. :)

reiha pisze...

chyba trzeba wpisać "statystyki google dla stron".