The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 21 czerwca 2010

Dziennik Whomanistyczny

Niby człowiek ma wakacje, a przez cały dzień nie ma czasu dla własnego bloga... Ale nic to! Nadrobimy.
Najważniejsze - wprowadzenie do The Big Bang w wykonaniu Matta. Nie liczcie jednak na żaden szał. Chyba że za szał uznajecie (jak ja) doskonale wyglądającego Matta. W filmiku nie ma żadnych spoilerów, pokazują tylko fragmenty poprzednich odcinków i zdjęć promocyjnych z finału. Nuda, moi drodzy.
Aga znalazła nam kolejne zdjęcie na potwierdzenie teorii, że Amelia znajdzie Doctora w muzeum (które jest chyba tym samym muzeum, które lady Christina okradła w Planet of the Dead).
Z innych ciekawostek - kiedy Doctor manipuluje przy Pandorice (28. minuta, po odjeździe River, ale przed jej lotem TARDIS), leży obok niego vortex manipulator. Czy to z jego pomocą Doctor ucieknie z więzienia? Ale jak w takim razie River ucieknie z wybuchającej TARDIS? Poniżej macie screen znaleziony u Comboma.
I jeszcze okładka nowego Doctor Who Magazine.

3 komentarze:

Ag pisze...

Hm, na tym drugim zdjęciu które znalazłam gdzie rozmawia z małą Amelią to on ma chyba ten vortex na ręku... Ale to byłoby za proste... no i jest przecież zdjęcie z Amelią i otwierającą się Pandoricą... Z czego wynikałoby (i jak dla mnie jest to bardziej prawdopodobne), ze to ona go jakoś wypuści....

A co z River?

I czy istnieje szansa, żebym się zahibernowała do soboty? :D

Surczak pisze...

A to drugie zdjęcie już widziałam i rzeczywiście Doctor ma tam manipulator na nadgarstku. Dlatego zastanawia mnie, jak River ucieknie z TARDIS.

Ja rozważałam przespanie całego tygodnia, ale jakoś mi to nie idzie (jak widać XD).

mosame pisze...

Moją pierwszą myślą po ostatnim odcinku było zasnąć i obudzić się w sobotę. Dobrze, że nie tylko ja tak mam. :)

Ciekawam, co ten Moffat tym razem wymyślił... :)