The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 7 czerwca 2010

Tennant (Nie)Codzienny

Dziś wideo. Pamiętacie dziwne zdjęcie Davida sprzed kilku dni? To z tego sitcomu. High Stakes, 2001 rok. David jest szałowy. Z ciekawszych widoków - macha językiem w baaardzo seksowny sposób, gra na okarynie (albo innym pogańskim instrumencie, nie wiem, co to) i gada w Navajo. Polecam.

A jak sprawdzałam kilka dni temu, to jeszcze nie było tego fragmentu na jutubie...

7 komentarzy:

Aprill pisze...

... i ma padawański warkoczyk! Yeaaah.
Bossskie <3
Wielkie dzięki za wstawienie :D

Surczak pisze...

A nie ma za co. ;D

reiha pisze...

padawański warkoczyk warkoczykiem, ale nie ma grzywki! ale za to akcent cudny :D
to chyba okaryna jest, bo ma taki pusty dźwięk :p mam w domu jakąś, ale frustruje mnie, że nie potrafię wydobyć z niej ładnego dźwięku (albo sowa, albo komarzyca w rui)
znalazłam wreszcie post pod którym chciałam Cię zglompować, albo nawet zicongrompować, ale chyba jest już za późno.. za to mogę Cię wyhugać na jutrzejszy egzamin :hug: (też mam! bleee)

Eriu pisze...

On jest naprawdę boski!!! W każdym wydaniu niewiarygodnie wspaniały. Może i jestem całkowicie subiektywna, ale tak naprawdę uważam.

Surczak pisze...

Ja mam grypę hiszpankę i olewam jutrzejszy egzamin. Dzień dobry, wrześniu.

A David JEST boski.

reiha pisze...

no to wyhugam Cię, żebyś szybciej wyzdrowiała. albo lepiej oddeleguję do tego tennanta, bo ja jednak chcę to napisać jutro.
..ale chyba też powtórzę we wrześniu :|

Surczak pisze...

Do Tennanta! Tak! To od razu się wykuruję, za przeproszeniem.

Mam nadzieję, że wrzesień Cię ominie. :) Ja jutro miałam mieć ustny, a ledwo mówię, więc mogłabym mieć spore trudności ze zdaniem... ;P