The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

wtorek, 29 czerwca 2010

Wywiad z Davidem i RTD

Baaardzo stary, z kwietnia 2009, ale nie czytałam go wcześniej. Oryginał tutaj, bo ja tłumaczę tylko najciekawsze fragmenty.
Opowiedzcie nam o świątecznym odcinku, Planet of the Dead.
DT: Część kręciliśmy w Dubaju, a tam były burze piaskowe... Rozpaczaliśmy. Rozejrzałem się i powiedziałem: "Co to za dziwny, kosmiczny świat?". Ale tak naprawdę nie mogłem nawet otworzyć oczu, żeby się przyjrzeć. Eksfoliacja zagłady to byłby dobry podtytuł. Moje włosy były pełne piasku. I blond. Wyglądałem jak Tina Turner.

Umówiliście się, że odchodzicie razem?
DT: To nie była umowa. Rozmawialiśmy o tym, już zdecydowałem... A potem omal nie zmieniłem zdania. [Łotr, łotr, łotr! Już nie mógł zostać na jeden sezon u Moffa...?!]
Obaj musieliście dostać mnóstwo propozycji związanych z sci-fi.
DT: Ja dostałem taką propozycję - ale nie wolno mi o tym mówić.
MGM - More Gay Man to podobno jedna z produkcji, nad którą pracujesz. Czy to będzie coś jak Queer as Folk?
RTD: Tak, może.
DT: Po prostu to wymyśliłeś.
RTD: No, to nie będzie zwyczajny gej. Gdybym ogłosił, że robię serial o wiewiórkach, spędziłbym następne pół roku jako prezes Stowarzyszenia Wiewiórek, a wiewiórki pukałyby do moich drzwi, pytając, czy mogą dla mnie pracować. Więc może jednak napiszę o geju. 
DT: Dobry pomysł, serial o wiewiórkach.
RTD: Zagrałbyś wiewiórkę, prawda? Wiewiórkę geja?
DT: Nie mogę się doczekać.

To był kiepski rok dla BBC. Ta afera z waszym kolegą Johnem Barrowmanem wyciągającym penisa w radiu.
DT: On nigdy go nie chowa.
RTD: Tak, to normalne!
DT: Przecież to było w radiu!

Odcinek DW Confidential, w którym przedstawiono Matta zebrał większą widownię niż mecz o puchar FA na ITV.
DT: Ha, ha! Widzisz? To końcowe zwycięstwo! Zwycięstwo dzieciaków takich jak ja, które kochały Doctora Who, a nie rozumiały piłki nożnej, były niezrozumiane i postrzegana jako geeki, a teraz...
Chcielibyście, żeby wygląd Doctora ewoluował? W jaki sposób?
RTD: Och, nie będę nawet się zastanawiał.
DT: Matt się nieźle ubiera. Myślę, że mógłby nawet przeszukać swoją szafę w poszukiwaniu czegoś... [Tak było! Tak było! Spodnie, marynarka, buty - to wszystko jest Matta w stroju Jedenastego.] Może będą musieli trochę go ograniczyć. On jest ekscentryczny, ale w dobry, stylowy sposób. Sprawia, że czuję się stary.
RTD: Może powinni przyszykować coś innego w każdym odcinku? Doctor ubierający się jak normalny człowiek.
DT: Jak normalny człowiek? Ty zwariowany heretyku. Matt już ma dość doctorowe włosy.
RTD: Tak, ale nie są tak dobre jak Davida.
DT: Ha! Są inne.
RTD: To dobre włosy. Podobają mi się.
DT: Są takie...
RTD: Biedny człowiek! Dyskutujemy o jego włosach!
DT: Tak jak reszta kraju. Myślę, że możemy się przyłączyć. Cieszę się, że teraz dotyczy to kogoś innego.

4 komentarze:

reiha pisze...

rtd mógłby nakręcić coś o zwyczajach pustułek :p

Anonimowy pisze...

Gdyby David został na sezon u Moffa, świat byłby doskonały... :)

Ag pisze...

Słodkie :)))

monilip pisze...

o mój Boże, jak ja bym chciała zobaczyć to jako wideo :D