The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 16 września 2010

Dziennik Whomanistyczny

Czyli najświeższe informacje w pakiecie.

Filmweb donosi, że Noel Clarke (aka Mickey Smith) zagra w thrillerze więziennym Screwed
Scenariusz filmu został napisany w oparciu o wspomnienia angielskiego żołnierza, Sama Norwooda, który po powrocie z Iraku zatrudnił się jako strażnik więzienny. Mężczyzna wpadł wkrótce na trop korupcji oraz handlu narkotykami. 
Portal blastr.com zamieścił 26 szałowych zdjęć Matta Smitha i Karen Gillan. Z planu, z sesji zdjęciowych, z ulicy. Ja wszystkie znam, ale zajrzeć nie zaszkodzi. I, ekhm, Kazz w lateksie to fotomontaż, gdyby ktoś się za bardzo napalił. Obejrzyjcie tutaj.

Pan Gaiman również wspomina o Doctorze Who.
W sobotę przestaję być pustelnikiem i ruszam w trasę. W tym tygodniu przyjadę do Walii, żeby zobaczyć kilka pierwszych dni kręcenia mojego odcinka i odpowiedzieć na pytania Doctor Who Confidential.
Pełen wpis z bloga tutaj.

W przyszłym miesiącu, z okazji premiery nowej (czwartej już) serii Przygód Sary Jane, w serwisie BBC Red Button pojawi się interaktywny quiz, dzięki któremu fani będą mogli sprawdzić swoją wiedzę o serialu. Będzie zawierał nie tylko pytania testowe, lecz także fragmenty odcinków i zadania sprawdzające pamięć i spostrzegawczość. Znalezione na WhovianNet.

Ta notka nie powstałaby bez Eriu i Luthien. Specjalnie dla nich - piękna tapeta.

7 komentarzy:

Eriu pisze...

Dziękuję za tapetę, ale wolałabym nagiego Benny'ego XD ale może lepiej nie... bo moja babcia mogłaby zobaczyć pulpit mojego laptopa, wolę zachowywać pozory normalności.

Surczak pisze...

Nagi Benny! Na takim grzecznym blogu? Nie, nie. To się nie stanie.

Poza tym on nie grał w DW. ;P

Jeszcze.

*trzyma kciuki, żeby zatrudnili Benedicta jako Mastera*

Eriu pisze...

Etam i co z tego, że nie grał. Nie ma Benny'ego, to ja się obrażam i więcej nie będę komentowała :( Ja chcę Benny'ego :(

Surczak pisze...

Jesteś pooooodłaaaaaa...!

Obiecuję, że Benny będzie, ale może już nie dzisiaj, bo jeszcze mam coś do napisania.

Eriu pisze...

Jestem podła i wredna :(

Ag pisze...

i nie ma Cię na forum... :( Eriu wróć bo bez Ciebie to już nie jest to samo :(

Eriu pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.