The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 26 września 2010

A ten obok Neila to kto?

Spieszę wyjaśnić. To Charlie McDonnell, radosny i baaardzo popularny video blogger z UK, o którym ja rzecz jasna nie słyszałam. Ale jest połową Chameleon Circuit, więc good for him. Poniżej możecie obejrzeć, jak Charlie opowiada o Doctorze Who.

Ale nie w tym rzecz. Charlie, jako wielki fan serialu, został zauważony przez ekipę confidentiala i (uwaga, uwaga!) zaproszony do zrobienia serii zabawnych filmików z planu! Przeprowadził też wywiad z Neilem Gaimanem! Zazdroszczę. Kolejny łotr.

6 komentarzy:

szprotka pisze...

Charlie! On faktycznie jest uroczym, wesołym chłopcem. Jak baaaardzo się nudzę zdarza mi się obejrzeć filmiki z nim na YT. :-)
Zazdroszczę. Filmiki z PLANU... OCH ACH!

Unknown pisze...

widzałam wcześniej kilka jego filmików. na jednym z nich jest jego mama który chyba oglądała Doctora od pierwszego odcinka:D

ojj zapowiada sie ciekawie

Surczak pisze...

To właśnie na tym filmiku jest jego mama. ;D

Obejrzałam w nocy kilka jego vblogowych wpisów i uważam, że jest świetny. Zabawny i uroczy. I sama do niedawna miałam taki kolor włosów. Baaaardzo dobrze, że go zatrudnili.

Katriona pisze...

Żeby się do czegoś przyczepić - Charlie jest 1/4 Chameleon Circuit. Chociaż nigdy nie udało mi się zlokalizować tego czwartego członka...

A tak poza tym to też uważam, że jest świetny. I czekam na te jego relacje :D

A jego kanał ma najwięcej widzów ze wszystkich kanałów w UK.

Surczak pisze...

Chodziło mi o to, że założyli zespół razem z Aleksem. ;]

elgared pisze...

uwielbiam tego dzieciaka. od dobrych 4 michów oglądam jego vloga i co jakiś czas cos wspomina o doctorze. fajne zdjecie, gaiman jak zwykle ze stwoją flyzura ala piorun w stodołe, heh