The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

środa, 22 września 2010

Zdjęcia z planu. Dużo dużo

Aż 51! To nie byle co! Wszystkie możecie obejrzeć tutaj (część pokazałam na blogu już wcześniej, ale większość jest nowa). Przyjrzyjcie się nowemu kostiumowi Matta i koszuli w kratę Rory'ego. I jak oni doskonale ubierają Amy! Jak mnie to cieszy! I spójrzcie na opatuloną TARDIS (marznie w nocy, biedactwo). A w tych workach na śmieci na pewno coś się czai! 
Wydaje mi się, że to już jest odcinek pana Gaimana...
Kliknijcie, żeby powiększyć.

6 komentarzy:

monilip pisze...

jak się zmienił strój Doktora? Ja tam nie widzę żadnych zmian :D

Ag pisze...

są subtelne :P

monilip pisze...

aaa... dobra, nie widziałam na tyle razy piątej serii by je wyłapać w takim razie :D

Surczak pisze...

Ma inną marynarkę (zmiana materiału i brak łat na łokciach), koszulę gładką, a nie we wzorki.

Psychofanka. -_-

monilip pisze...

Łaty, jak ja mogłam o łatach zapomnieć! Faktycznie, teraz widzę :D

Katriona pisze...

Ale on ma łaty na łokciach. Jak się przyjrzeć są widoczne nawet na tym zdjęciu tutaj. A najlepiej je widać na tych, na których wychodzi z Tardis.