The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 18 listopada 2010

Stars On Canvas

Willow Foundation organizuje wystawę obrazów autorstwa brytyjskich celebrytów, które potem zostaną zlicytowane, oczywiście na cele charytatywne. Wszystkie możecie obejrzeć tutaj, a poniżej - tylko te namalowane przez naszych znajomych. Które podobają się wam najbardziej?
Russel T. Davies

Benedict Cumberbatch
David Tennant
Catherine Tate

Billie Piper

Freema Agyeman

10 komentarzy:

Ag pisze...

RTD, Catherine i Davida XD

shakespeare pisze...

RTD. Co jest conajmniej dziwne.

Niech on rzuci pisanie (Tak! Proszę! Panie RTD...) i zajmie się rysowaniem xD

monilip pisze...

Sama się dziwię ale najbardziej podoba mi się RTD :D
David albo olał tę sprawę (co jest mało prawdopodobne) albo nie umie rysować (co jest już bardziej).
I nie wiem czemu ale ten rudy kot w paski bardzo mi pasuje do Catherine Tate :D
Kwiatek Freemy jest śliczny. Buźka Billie (nie jej, ale jej autorstwa :P) to trochę nie mój klimat

Alria pisze...

Zadziwiające, ale najbardziej podoba mi się obrazek RTD. On sobie zły zawód wybrał (co łatwo stwierdzić patrząc na to co pisze). Powinien zająć się rysowaniem.
A najmniej podoba mi się to co narysowała Billie. Co jest już mniej zadziwiające.

CheshireCatto pisze...

A mi się najbardziej podoba obrazek Benia. Taki... melanchloijny i uroczy :) Później RTD (i zgodzę się z wami w 100% - on się marnuje!) i kwiatek Fremy. A przez Davida zaśmiałam się z całego serca :)


Swoją drogą, dziń dybry :)

Eriu pisze...

Nie wiem, która praca bardziej mi się podoba: RTD czy Bennia. Obie są wspaniałe i całkowicie różne. Najmniej podoba mi się praca Billie.

Surczak pisze...

Cześć, Cheshire. :D

Mnie najbardziej podoba się autoportret Benia. Jaki on uzdolniony! Nie to, co David.

A Catherine namalowała pewnie swojego kota. :]

Katriona pisze...

Nooo RTD się popisał. Nareszcie zrobił coś jak trzeba XD

I naprawdę będę zdziwiona jeśli obrazek Billie zarobi. Jest beznadziejny.

reiha pisze...

jaki fajny RTD! Beniek jest genialny, a Pustułek namalował uroczo uszko kubka

shakespeare pisze...

Ja miałam nadzieję, że nikt nie przyzna wprost że Benio narysował swój autoportret. Umie rysować, ale to coś jest BRZYDKIE! .