The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 7 lutego 2011

Przeprosiny

Tak w ogólności, chciałabym przeprosić za mój poprzedni post, jeśli niektórzy uznali go za zbyt ostry lub niesprawiedliwy. Chyba nawet mają trochę racji, ale napisałam go pod wpływem emocji. Chyba jestem za mocno związana z Whomanistyką i dumna z niej, więc trudno mi się zdystansować. Jeszcze raz przepraszam Effkę, Natalinkę, Meyv i Kilkee (kolejność przypadkowa) i wszystkich użytkowników drwho.pl, którzy poczuli się urażeni. Dziewczyny baaardzo długo zajmowały się stroną i stworzyły pierwsze porządne centrum rozmów o Doctorze Who w naszym pięknym kraju. To, że już tam nie piszę, to tylko moja fanaberia.

Zawieszę jeszcze na głównej stronie komentarz Eriu do wspomnianego posta:
Wkurza mnie, że wybuchała taka wojna i naprawdę żal mi użytkowników Ich forum, nawet jeśli mamy całkowicie odmienne poglądy na temat DW. Wbrew temu, co napisała Meyv, nie uważam ich za sztywniaków ani za nudnych, a już na pewno nie za kretynów. O "zawiści" napisałam pod wpływem emocji i wcale tak nie uważam. Przepraszam. 

Wchodzić tam nie będę, bo mam wrażenie, że nie jestem tam osobą mile widzianą. Przykro mi z tego powodu, bo nadal uważałam się za użytkownika tamtego forum.

Mam nadzieję że [...] forum będzie dalej funkcjonowało. Z tym samym  Adminem. Mam nadzieję, że dziewczyny, które nie są już Adminkami, sobie poradzą. :)
I jeszcze jedno, dla zainteresowanych - na whomanistycznym forum powstaje poważny dział, w którym nie będziemy się tak wygłupiać jak na całym forum. Bez spamu, bez bezsensu, bez offtopu, z oddzielnym regulaminem. Na razie dyskutujemy o tym tutaj. Jak już pojawi się ten dział, to ogłoszę to na blogu i dam linki. Wszelkie propozycje mile widziane.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Mogę się zapytać co się stało? Albo chociaż link do tematu :)

Notabene jesteś trzecią osobą, którę zdenerwowały (pierwszą byłem ja - Gryyzli - i użytkowniczka Claire)


Gryyzli