The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 7 lutego 2011

A teraz na poważnie

No, poważny dział powstał szybciej niż myślałam, ale okoliczności tego wymagały. Jest tutaj. Ma własny regulamin, zupełnie inny niż cała Whomanistyka. No nic, zobaczymy, czy się przyjmie. Na razie jest jeden temat, o naszych ulubionych odcinkach, ale oczywiście zapraszam wszystkich do tworzenia nowych, bo mi na razie nic nie przychodzi do głowy.

Wszelkie propozycje można zgłaszać w komentarzach albo na forum.

9 komentarzy:

maXiu pisze...

Czuję się ważna, doceniona, doprzytulona i w ogóle mega zajebista ^-^ Znalazłam nową rodzinę i nowy dom. W związku z tym mam pytanko kiedy bywacie na czacie? Macie jakieś ustalone godziny czy coś?

Eriu pisze...

Cieszę się, że już Ci dobrze :)

Nie mamy żadnych ustalonych godzin. Po prostu piszemy na forum informację, że jesteśmy na czacie.

maXiu pisze...

No, już mi całkiem dobrze :) *przytula wszystkie współfanki jednocześnie*
Na tamto forum to chyba przestanę wchodzić, bo mimo prób administratorek kłótnia trwa nadal. Smutne.

Misza pisze...

Dlaczego mam wrażenie że jestem jedynym tutaj przedstawicielem płci brzydszej?

Surczak pisze...

ZAKŁADAM, że reszta się nie wypowiada za często. XD A na forum jest tak ze TRZECH facetów...

Alria pisze...

Surczak, podejrzewasz którąś z nas o potajemne bycie facetem?

Surczak pisze...

A gdzieżby tam!

Ale na forum naprawdę jest ze trzech facetów. ;P

A na fejsbuku to może nawet z 10...

Eriu pisze...

Trzech obecnie coś piszących XD bo w sumie zarejestrowanych jest więcej

Surczak pisze...

Jak się nie odzywają, to się nie liczą. ;P