The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 12 marca 2011

Doctor Who - kolejne zdjęcia z planu

Więcej zdjęć znajdziecie tutaj, tutaj i tutaj.

Fani jeżdżący za ekipą Doctora Who dosłuchali się również fragmentu rozmowy między Doctorem i Craigiem!

Doctor: Witaj, Craig! Wróciłem!
Craig: Nie zrobiła tego! Jak mogła do ciebie zadzwonić?
Doctor: Jak kto mógł do mnie zadzwonić? Nikt nie dzwonił, po prostu jestem.  O, zmieniliście wystrój. Nie podoba mi się.
Craig: To inny dom, przeprowadziliśmy się! Doctorze, co ty tutaj robisz?
Doctor: Wpadłem towarzysko! Co u ciebie?
Craig: W porządku...
Doctor: U mnie też, pozdrowienia dla Sophie, pa!

Możecie też posłuchać nagrania.

Wszystkie informacje znalezione na Life, Doctor Who & Combom.

2 komentarze:

Ag pisze...

Wiedziałam.

Surczak pisze...

Co wiedziałaś?