The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 7 lutego 2010

Gaiman potwierdza, że napisze odcinek DW!!!

Dziś rano w rozmowie dla magazynu SFX Gaiman potwierdził, że napisze odcinek. Nie pojawi się on rzecz jasna w piątej serii, ale w szóstej, w 2011 roku!
Każdy, kto czyta mojego bloga wie, że jestem fanem pewnego bardzo długiego brytyjskiego serialu science-fiction. Który zacząłem oglądać - zza kanapy - kiedy miałem 3 lata. I, chociaż wiem, że kazanie wam czekać jest okrutne, to za 14 miesięcy, czyli nie w nadchodzącym sezonie, ale na początku następnego, pewnie pojawi się odcinek, który już prawdopodobnie napisałem ten. A jeśli go napisałem, to nazywał się The House of Nothing. Ale już się tak nie nazywa.
Możecie zacząć odliczanie. 14 miesięcy - dodał.
Cudownie! Potwierdza się to, o czym pisałam wcześniej.

2 komentarze:

Eriu pisze...

Cudowna, wspaniała wiadomość.... tylko, że trzeba czekać tyle miesięcy... ale to szybko zleci...

reiha pisze...

:D