The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

środa, 17 lutego 2010

NOWE ZDJĘCIE PROMOCYJNE!!! (HQ)

Uwielbiam Amy. Nareszcie dobrze ubrana towarzyszka. Matt też wygląda nieźle. Proszę klikać, jeśli chcecie obejrzeć w większej rozdzielczości.
Według Digital Spy w sobotę ma zostać wyemitowany nowy zwiastun piątej serii DW!!! Godzina jeszcze nie jest znana. Oczywiście trailer pojawi się tutaj tak szybko, jak to będzie możliwe.
Na Who is Matt Smith? twierdzą ponadto, że piąta seria ma zacząć się w kwietniu, ale nie wiem, skąd wzięli tą informację. Ja cały czas mam nadzieję na marzec.

1 komentarz:

Rose Tyler pisze...

Ja też mam nadzieję na marzec :) :)

Zgadzam się co do Amy, w końcu świetnie ubrana towarzyszka :) Przy całej mojej megasympatii do Rose, jej ciuchy rzadko mi się podobały :) :)