The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 11 kwietnia 2010

Tennant (Nie)Codzienny

Czuję się przywołana do porządku przez Eriu.
Przypominam, że David kręci w tej chwili nowy serial - Single Father. Cztery odcinki, gra głównego bohatera, fotografa wychowującego samotnie czworo dzieci. Nagrania w Glasgow mają się zakończyć w czerwcu, więc filmu spodziewałabym się na jesieni.
Na stronie The Guardian kilka dni temu pojawiła się ankieta: "Kto jest lepszym Doctorem - David Tennant czy Matt Smith?". Nie linkuję, bo uważam to za skrajną głupotę. Z czymś takim powinni zaczekać do zakończenia piątej serii. Co najmniej. Dlatego też nie głosowałam - uważam, że obaj są świetny (Doctorantka się zaraz oburzy, że ani słowa o Krzyśku). Wyniki tej ankiety też mnie nie interesują.
Aż 3 odcinki Doctora Who zostały nominowane do prestiżowej nagrody Hugo, wysoko cenionej w świecie science-fiction. Są to oczywiście zeszłoroczne odcinki z Davidem - The Next Doctor, Planet of the Dead i The Waters of Mars. Tutaj jest pełna lista nominacji. Nagrody zostaną rozdane 5 września.
Informacje z David Tennant on Twitter.
No i obowiązkowe zdjęcie. :)

3 komentarze:

reiha pisze...

zastanawiam się, czy to jakaś sztuczka z długim czasem naświetlania, czy zdjęcie z długiego czasu po prostu nałożone na zwykłe :P

Surczak pisze...

Nie mam pojęcia. Ale obstawiam fotoszop.

reiha pisze...

a więc spróbowałam na długim czasie :D albo jestem całkiem przezroczysta, albo całkiem rozmazana, albo mam dwie twarze :P mistrzem fotografii nie jestem, może to dla tego, ale bardziej prawdopodobny jest fotoszop XD jutro ponakładam zdjęcia :3