The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 17 czerwca 2010

Dziennik Whomanistyczny

Matt i Karen odpowiadają na różne ciekawe pytania (Matt wygląda bosko, Karen trochę gorzej, ale idzie wytrzymać - w końcu nie o wygląd chodzi (ta, jasne)):
Co ciekawe, Matt wspomina o przymiarkach nowego kostiumu, czyli zapewne zobaczymy Doctora w nowej wersji. Ale super. Ale żeby nie było - obecny strój Jedenastego bardzo mi się podoba. Pasuje do niego, ale niby dlaczego ciągle ma ganiać w tym samym.
Fragment sobotniego Confidentiala. Matt, Karen i Alex trzęsą tyłkami udając, że jadą konno. Bezcenne! Zwłaszcza Matt, który jak zwykle jest przeuroczy.
Doctorantka ostatnio wspomniała w komentarzach, że Lennon Naked wyjdzie na DVD już 5 lipca. Oto okładka:
Powyższe znalezione na Blogtor Who.
I na koniec jakiś fanart. Domniemany plakat filmu Fright Night z Davidem Tennantem autorstwa niezawodnej seduff.

7 komentarzy:

Ag pisze...

Ja chcę Fright Night :D

Surczak pisze...

Ja też.

Swoją drogą - zwróćcie uwagę na napis na plakacie: 'there are some very good reasons to be afraid of the dark'. Nie 'some', tylko 'billions'. Nazywają się Vashta Nerada.

Ag pisze...

taaaak.... xD

Ag pisze...

I nie zapominajmy o płaczących aniołach ;)

DorkaEm pisze...

Ja już się nie mogę doczekać "Fright Night", i rzeczywiście zarówno
Weeping Angels jak i Vashta Nerada są
very good reasons to be afraid of the dark ;)

mosame pisze...

Seduff zdolna jest niesamowicie. A najbardziej imponują mi jej filmiki na youtube. Kocham je po prostu! :)

Surczak pisze...

Ja też je uwielbiam. Szkoda, że dawno nie było nic nowego... A w jej wykonaniu nawet filmiki Doctor/Rołz jestem w stanie oglądać... ;]