The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

piątek, 18 czerwca 2010

Jeszcze trochę o chomiku

Tym razem krótko.

W folderze galeryjnym jest już więcej zdjęć Matta.

Na prośbę Tagiry poszperałam w sieci i dokopałam się do angielskich napisów Classic DW. Niestety tylko do dwóch historii z Siódmym Doctorem. Ogólnie bida z nędzą, jeśli chodzi o klasyczne serie. Może, kiedy skończy się rok szkolny i będę dysponowała wolnym czasem uda mi się znaleźć coś więcej. Trzymajcie kciuki!

Żeby ożywić nieco notkę, na deser macie obrazek:


The Doctor Room by ~CharlieKirchoff on deviantART

EDIT: znalazłam mnóstwo nowych tapet, ale dzisiaj jestem już zbyt śpiąca, żeby je zachomikowac. Zrobię to jutro wieczorem.

7 komentarzy:

Eriu pisze...

Na forum DW są napisy do klasycznych serii. W dziale "Download", w "Napisy ENG". Kiedyś stamtąd ściągnęłam napisy do pierwszego odcinka.

Eriu pisze...

Napisy są jeszcze tutaj: http://www.opensubtitles.org/en/search/sublanguageid-eng/idmovie-9226 .

Tagira pisze...

Dziękuję za odpowiedz na mój komentarz. Wciąż poluję na kompletne napisy :). Chomika na pewno będę odwiedzać.

Anonimowy pisze...

Ja zdobyłem kiedyś z torrenta napisy do bodajże 65 klasycznych odcinków, fajna sprawa, bardzo ułatwiają oglądanie :)

Surczak pisze...

malkontent, to bądź dobrym człowiekiem i prześlij mi je na whomanistyka@gmail.com :)

kosmicznaryba pisze...

No tak. Głuipa jestem, bo zamiast zajrzec do oczywistego źródła siliłam się na oryginalnośc. Albo późna pora (starzejemy się, starzejemy) oraz przepisywanie sprawozdań i opisówek tak na mnie działa, że jestem niezdolna do logicznego myślenia.
OK. W każdym razie baza napisowa się powiększa i w najbliższej przyszłości pojawi się na chomiku.

Anonimowy pisze...

Napisy podeślę, jak je odnajdę, bo wcześniej zostały zgrane i zapodziane :)