The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

piątek, 14 maja 2010

Tennant (Nie)Codzienny

Ha! Jaka częstotliwość! Ale tym razem jest powód.
Na festiwalu w Cannes Ecosse Films, CinemaNX, Scottish Screen i HanWay Films ogłosiły, że kręcą nowy film z Davidem Tennantem i Kelly MacDonald. Będzie to (uwaga!) komedia romantyczna pod tytułem Decoy Bride (Zastępcza panna młoda - tak mniej więcej).
Zarysowali już nawet fabułę. Lara (Alice Eve), znana aktorka, chce tylko wyjść za mąż za swojego uroczego brytyjskiego chłopaka Jamesa (David Tennant) i wierzy, że senna Island of Hegg w Szkocji to jedyne miejsce, gdzie nie znajdą ich dziennikarze. Ale oczywiście dopada ich jakiś paparazzo i Lara musi znaleźć zastępczą pannę młodą [tu jakoś mi się zagubił logiczny związek między wydarzeniami, ale to przecież komedia romantyczna, tak?]. Uznaje, że idealną kandydatką będzie miejscowa dziewczyna Katie (Kelly MacDonald). Ale oczywiście między Katie a Jamesem coś zaiskrzy.
Film będzie kręcony w Szkocji i na Island of Man w czerwcu, przez pięć tygodni.
Więcej informacji znajdziecie tutaj.
Przypominam też, że David jest w trakcie nagrywania serialu Single Father, między innymi w Edynburgu. Poza tym - w tym miesiącu w Kanadzie mają się zacząć zdjęcia do filmu Retreat, o którym też już kiedyś wspominałam.
Za to amerykański serial Rex Is Not Your Lawyer raczej nie pojawi się w telewizji. Ale może to i lepiej? Będzie brał udział w brytolskich produkcjach. :)
I pomyśleć, że bałam się, że go już nigdzie nie zobaczymy...
Ale czy on się nie przepracowuje?

4 komentarze:

reiha pisze...

ta kelly jest jakoś spokrewniona z tennantem?:D

DorkaEm pisze...

A to nie jego siostra ??
Bo wyczytałam,że ma młodszego brata Davida, a David też ma przecież starszą siostrę ;)
Poprawcie mnie jeśli nie mam racji ;)

Eriu pisze...

David jest najmłodszy z rodzeństwa. Zarówno jego brat Blair jak i Karen są od niego starsi.

Kelly nie jest jego siostrą, i nie słyszałam, żeby byli ze sobą spokrewnieni. McDonaldów w Szkocji jest na pęczki. To bardzo popularne nazwisko.


Bardzo się cieszę, że powstanie ten film. Uwielbiam i Davida i Kelly, i do tego razem w komedii romantycznej (co prawda ten gatunek jest dla mnie blee, ale z tą dwójką obejrzę wszystko i będę się cieszyć jak głupia) :D

Surczak pisze...

O tak. Jeśli się jeszcze CUDEM przydarzy, że to będzie w polskich kinach to pewnie umrę ze szczęścia. XD