The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 12 czerwca 2010

Nowy dizajn

Jak zwykle, z pomocą Reihy.
Ja jestem zachwycona, bo jest bardziej Doctorowo. Mam nadzieję, że wy też.
Nasze kolorowe rameczki do filmików teraz nie bardzo pasują, ale trudno. Zmieniłam tylko te z pierwszej strony, na resztę nie mam siły. Zresztą - to chyba byłoby bez sensu i trwało latami.
Gdybyście zauważyli jakieś błędy albo inne psikusy, które robi nam nowy szablon, to piszcie.

8 komentarzy:

Eriu pisze...

Jest pięknie i doctorowo :) I teraz bardzo mi się podoba (nie żeby wcześniej mi się nie podobało). Zrobiliście naprawdę świetną robotę :)

Talerz pisze...

Mi się wcześniej dużo bardziej podobało, ale niech będzie :P

Anonimowy pisze...

Beznadzieja. W mojej przeglądarce wygląda to tak:

http://i46.tinypic.com/34od2ky.jpg

Prośba - popraw kod tak aby aby twój blog wyglądał tak samo w każdej rozdzielczości bo inaczej poskarżę się Dalekom.

Anonimowy pisze...

Tło zaiste ładne, ale zdążyłem się już przyzwyczaić do poprzedniej wersji. No i mam dziwne wrażenie, że strona straciła na płynności :/

Mert pisze...

Tak jak Anonimowy pisze, ze względu na panoramiczną rozdzielczość mam dwa białe paski po bokach ekranu.

Luthien pisze...

A mnie się podoba bardziej od poprzedniej i działa mi bez zarzutu.

Unknown pisze...

Ja też mam białe paski na boku, a strona mi się tnie;[ Bez obrazy ale wcześniej było lepiej.

kosmicznaryba pisze...

Reiha, jak zwykle genialna. To zdanie powinno stac się moją mantrą. Podobnie jak: Głupi RTD!
:D