The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 13 czerwca 2010

Ogłoszenia drobne

Aaa! Jeszcze nie widziałam odcinka! Co za masakra!
Co do problemów z tłem - nie umiem go tak mądrze ustawić więc zmieniam na jeden z dizajnów, które proponuje mi blogger. Teraz nie powinno być żadnych problemów z białymi paskami. Jakby co, to krzyczeć, bo to co ktoś pokazał na screenie wyglądało okropnie i szlag by mnie trafił, gdybym musiała coś takiego czytać.
Teraz podziękowania - dla Doctorantki, za zamieszczenie zwiastuna i ogólną opiekę nad blogiem, podczas gdy ja go zaniedbuję, przedkładając krotochwile na powietrzu nad oglądanie serialu. Chyba jednak nie jestem małym geekiem.
No i dla was - nie myślałam, że znajdę tyle nowych komentarzy! I witaj, Aguś. Miło mi, że czytasz te moje głupoty. XD
To chyba wszystko. Idę oglądać.

6 komentarzy:

mosame pisze...

Z tamtym tłem było ładniej, ale nie będę się czepiać. :)

Miłego oglądania. :)

Eriu pisze...

Mnie też się bardziej podobało tamto tło :)


Chyba jednak nie jesteś psychofanką, skoro wolałaś imprezę od takiego odcinka :D (a tak poważnie, to ja też bym wybrała imprezę)

Surczak pisze...

Mi też się bardziej podobało poprzednie tło, ale to na pewno dobrze działa. Podejmę dalsze próby zwalczenia tego dizajnu, nie martwcie się. :)

Ag pisze...

Witam, witam :P

Jak na razie to czytam ostrożnie bo jestem na pierwszym odcinku piątego sezonu i nie chcę sobie zaspojlerować ;)

Surczak pisze...

!!!

Aguś! To nie obraź się, ale zabraniam Ci wchodzić! Spoilery to straszne zło, a finał się zbliża!

kosmicznaryba pisze...

Ty się nie rozpędzaj z tymi podziękowaniami, bo ja to raczej jestem tutaj do ozdoby. Całą robotę odwalasz sama, ja piszę coś okazjonalnie.

Ja również witam nowe czytelniczki: Agę i Rozhisteryzowaną Babę(co za przecudowny nick). :D