The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 18 lipca 2010

Z cyklu: chore fantazje

Wszystkiemu winien upał, bo przychodzą mi same głupoty do głowy. Nie stać mnie na napisane normalnej, konkretnej i treściwej notki, więc wstawiam same obrazki.

Tym razem kontynuacja fantazji z moimi idealnymi kompanionami dla Doctora.

Bernard Black z Black Books:


Bernard Black and TARDIS en by ~damekkoDark on deviantART

Olive Snook z Pushing Daisies:


2nd prize - sweet tooth by =dean-winchester on deviantART

Obawiam się, że gdyby moje fantazje się spełniły, DW stałoby się serialem kuchenno-spiżarniano-knajpowym. :D Z całą pewnością poznalibyśmy dokładne położenie tardisowej biblioteki oraz zawartość piwniczki z trunkami, a akcja przeniosłaby się na jakieś bardzo rozrywkowe planety.

EDIT: zapomniałam dodać, że obrazki zostały znalezione przez nieocenioną Reihę.

3 komentarze:

Unknown pisze...

Pushing Daisies! uwielbiam ten serial!! Szczególnie Neda!

Taak:D a Doctor podróżowałby w poszukiwaniu najlepszych ciast itp:D:D

reiha pisze...

może bardziej w poszukiwaniu składników do ciast :D
i już widzę z jakim zapałem Bernard ratuje świat :D

kosmicznaryba pisze...

No wiesz, gdyby alternatywą byłoby nigdy więcej wina, alkoholi wszelakich, używek i całkowity brak książek, z pewnością dokonałby cudów, żeby uratować jakikolwiek świat. :D
Mnie raczej interesują dysputy filozoficzne, które snuł by z Doctorem. ;p