The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 31 marca 2011

Doctor Who - zwiastun z BBC America

BBC America pokazało inny trailer niż brytyjskie BBC. Cały czas czekamy na lepszą wersję - jedyna dostępna w internecie była kręcona kamerą z telewizora.


Co już widać? Nowego kosmitę! Czy oni będą Ciszą?
EDIT: Olaboga! Wiem! Spójrzcie na kosmitów na dole i na Ooda z profilu (widać go powyżej na filmiku) - czy ich czaszki nie wyglądają identycznie??? Zwłaszcza te półokrągłe zagłębienia na skroniach... Czy tak właśnie wygląda Ood ogołocony ze wszystkiego co oodowe??? (Ilość znaków interpunkcyjnych wzrasta wprost proporcjonalnie do emocji.)
Poza tym mam wrażenie, choć przy tak marnej jakości trudno to stwierdzić, że na poniższym zdjęciu nie ma Jedenastego. Wygląda mi to jak Rory przebrany za Doctora... Ale to pewnie paranoja.

7 komentarzy:

monilip pisze...

co raz bardziej boje się tego sezonu...

michak pisze...

Mnie za to wydaje się że to nie Rory ale 10 wychodzi z TARDISa. Ale to może tylko moja paranoja.

Surczak pisze...

Też w pierwszej chwili wydawało mi się, że to Dziesiąty. Pewnie jak pojawi się lepsza wersja, to okaże się, że to jednak Matt. XD

Katriona pisze...

Przez Moffa wszyscy zwariujemy. Taka jest prawda.

dreptanina pisze...

My już zwariowaliśmy(łyśmy?)

Anonimowy pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=4cmFfkolKPU tu jest trailer w lepszej jakości,choć nadal nie doskonalej

Bu pisze...

tak, coś musiało sie stać z Oodami. Na tym kadrze z filmiku Doctor coś przy jednym majstruje, może chce się przekonać co sie dzieje XD