The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

piątek, 18 czerwca 2010

(Sz)Ach Matt!

W pakiecie z 'Na nudę - rude!'.
Czy ja już pisałam, że Matt będzie miał nowy kostium Doctora w szóstym sezonie? Bardzo emocjonujące. Chyba oczywiście, że River zabije Doctora i szóstego sezonu w ogóle nie będzie (prawda, Eriu?). No ale załóżmy, że jednak będzie. Ja głosuję za taką fryzurą, jaką miał w ostatnim wywiadzie.
A co do stroju... Mnie by odpowiadał Doctor hipster, ale to wciąż podobno serial dla dzieci...

5 komentarzy:

Talerz pisze...

Nie widzę różnicy w tej fryzurze z ostatniego wywiadu i fryzurze wcześniej nam znanej xD

Eriu pisze...

Są sporo krótsze :D Nawet w odcinkach 5 sezonu miał włosy różnej długości.

Też bym chciała, żeby miał taką fryzurę w 6. sezonie. I żeby za bardzo nie modyfikowali stroju. Muszka ("Bow ties are cool") musi zostać.


Co do zabicia Doctora przez River :D:D to w 6. sezonie będzie Han Solo (którym tak naprawdę jest River).

Surczak pisze...

Och, chyba tylko baby zauważają takie subtelności jak zmiana fryzury. ;D

Ja też lubię muszkę Jedenastego, ale nie miałabym nic przeciwko drobnym zmianom. Może kapelusz na przykład? Matt mówił, że chciałby nosić kapelusz w serialu. Nowy śrubokręt też nie byłby złym pomysłem.

Ale Harrison Ford jest teraz stary i brzydki... Nie chcę go w DW.

Anonimowy pisze...

Pff, Ford trzyma się moim zdaniem całkiem nieźle i chętnie zobaczyłbym go w DW. Kapelusz zaś to zły pomysł, Doktor już teraz ma profesorkowaty look a la Indiana Jones, a co dopiero z kapeluszem...

Surczak pisze...

Han Solo, Indiana Jones... Może to Harrison Ford jest motywem przewodnim tej serii?