The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Wróciłam!

Ale tylko na jeden dzień, nie martwcie się. Teraz muszę nadrobić te zastraszające pięć dni nieobecności i jutro jadę do Doctorantki. Tak więc kolejnych notek spodziewajcie się pod koniec tygodnia.
Widzę jednak, że moje dzielni współpracownicy nie ustawali w wysiłkach utrzymywania bloga w stanie użyteczności publicznej, co niezmiernie cieszy moje whomanistyczne serce.
Jak zapewne zauważyliście - udało się nabyć nowy chomikowy abonament. Aż 10 GB tygodniowo na rozpowszechnianie Doctora! Łał. Pisałam już o tym wcześniej, ale oczywiście coś pokręciłam. Wydawało mi się, że to będzie 5 GB na tydzień. A to ci dopiero! No, lepiej tak, niż na odwrót.
Możecie się spodziewać zalewu szalonych notek dzisiejszego wieczora.

Brak komentarzy: