The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 30 września 2010

41 spoilerów

Tak, 41 spoilerów dotyczących szóstej serii! Pochodzą z nowej, fantastycznej publikacji pt. The Brilliant Book of Doctor Who, która jest dużo lepszą wersją Annuala. Spisane przez pewną miłą osobę na tumblr, a przetłumaczone przeze mnie. Teraz możemy się bawić w domysły.

  1. Doctor zostanie poddany próbie. Dwa razy.
  2. Kto kontroluje świetlnych rzeźbiarzy?
  3. Nie uwierzycie, co jest zakopane pod stadionem Wembley. [Po tym, co było zakopane pod Stonehenge, uwierzę we wszystko.]
  4. Boicie się Oka w Kosmosie? Powinniście. [Czy może szykuje się powrót Atraxi...?]
  5. Weź swoje grzechy i idź. Powoli.
  6. W czwartek nie będzie quizu w pubie, bo nie będzie pubu.
  7. Beau Gest jest cool.
  8. Biegacze z Bow Street są cool.
  9. Bromley-by-Bow jest cool.
  10. 4 sierpnia 1982 - wszystkiego najlepszego, proszę pani. [Tutaj macie listę wszystkich znanych i lubianych urodzonych 4 sierpnia. Oczywiście nikt nie urodził się w 1982.]
  11. Niektóre kłamstwa są za mocne nawet dla psychic paper.
  12. "Nie będę odbierał telefonów od TEGO premiera."
  13. "Marc, gdzie jesteś?"
  14. Jedyną wodą w lesie jest rzeka. (org. The only water in the forest is the river.) [ARGH!]
  15. Co czeka na TARDIS w punkcie zero?
  16. "Minęły 72 lata i Rory wciąż boi się Babci Grainger?"
  17. "Zgubiłem/zgubiłam się we Francji."
  18. "Jak inny mieszkaniec Gallifrey mógł pochylić się tak nisko?"
  19. Horror z Bangkoku.
  20. "Porzuć to, słodka/słodki Korn."
  21. Argonit? Tutaj?
  22. Zwykły blok mieszkalny. [Na zdjęciach z planu gaimanowego odcinka oni zdaje się biegają po jakimś bloku.]
  23. "Co miałam pomyśleć, kiedy zobaczyłam ich idących ulicą?" "Myślę, że w ogóle o niczym nie pomyślałaś, Amy."
  24. Znajdź damę. Zanim ona znajdzie ciebie.
  25. "Margaret! Wracaj!" [Właśnie mi się coś skojarzyło. Ale nie, Margaret Thatcher nie urodziła się 4 sierpnia.]
  26. Doctor zwycięża Saharę.
  27. Susannah wciąż żyje. [Wnuczka Doctora? Czy to ma coś wspólnego z tym "innym mieszkańcem Gallifrey"?]
  28. Mill Green płonie.
  29. Doctor się ożeni! Dwa razy! [Prawdziwa relacja między Doctorem a Amy...? Wątpię, ale...]
  30. Jakie są zagrożenia w Port Olveron?
  31. 502, ale nigdy 503.
  32. Strzeżcie się latawców.
  33. "Słup soli, tak, ale nie dlatego, że spojrzała za siebie! Spoglądanie za siebie jest dobre!"
  34. Będą musieli znaleźć nową nazwę dla Święta Dziękczynienia.
  35. Zwróć uwagę - to tak naprawdę nie jest ona.
  36. Kroki przez piasek - tej jednej nocy, kiedy oni wracają.
  37. Shudering Brethren [drżący, trzęsący się bracia, powiedzmy] utkwią wam w pamięci.
  38. "Jestem swoim własnym Doctorem."
  39. Octavian nie kłamał. [O! O! Pamiętacie, mam nadzieję, że ojciec Octavian powiedział, że Doctor nie może ufać River? Oooo!]
  40. Tajemnicza obecność na brzegu koszmaru. [To mi brzmi baaardzo jak pan Gaiman. Bardzo.]
  41. Kości TARDIS. [Uwaga, bones może też oznaczać plan, podstawy, założenia.]

8 komentarzy:

monilip pisze...

Najbardziej mnie zaciekawił punkt 29 :P Przyszło mi do głowy, że przecież Doktora faktycznie się ożenił dwa razy! Raz z Elżbietą, a dwa, no bo mówił, że miał rodzinę ma Gallfrey.

Szykuje się naprawdę ciekawy odcinek. Oby tylko Moffat znowu nie przesadził i dało się go zrozumieć.

Ag pisze...

Mi się bardzo podoba punkt 24. Nie wiem czemu.

A Moffat jeszcze nigdy nie przesadził.

Eriu pisze...

Zgodzę się z Agą, Moff jeszcze nigdy nie przesadził. I oby to nigdy mu się nie zdarzyło.

Jestem głupia i podoba mi się punkt 29. Mam wrażenie, że tu chodzi o to, że dwa razy się ożeni w jednym odcinku XD


Na żadne odcinki DW nie czekałam jak na te za czasów rządów Moffa.

DorkaEm pisze...

Ja dopiero teraz oglądam na bierząco,
tzn. od 5 serii, a te spojlery są... Boże.. ja się na prawdę nie mogę doczekać !!!! ;)

mosame pisze...

Coś się obawiam, że do mojej posągofobii i pęknięciofobii dojdzie i latawcofobia...

shakespeare pisze...

Podoba mi się 38.
Troszkę Doktorowej psychiki? :D

Katriona pisze...

I mamy na to czekać jeszcze pół roku? A na część może i cały? NIEEEEE!

Misza pisze...

Punkt 15 może nawiązywać do Wielkiego Wybuchu, który chyba nazywano wśród podróżników w czasie "punktem zero".