The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 27 września 2010

Mona Lisa w szóstym sezonie

Oficjalna strona Doctora Who potwierdziła, że w trzecim (Gaimanowym!) odcinku szóstej serii serialu pojawi się Surrane Jones, która wcześniej grała Monę Lisę w Przygodach Sary Jane (odcinek Mona Lisa's Revenge, nawet go widziałam i nie był taki zły jak na SJA).
W Doctorze Who zagra młodą kobietę imieniem Idris. 
A oto, co powiedział o niej Neil Gaiman:
Surrane jest wspaniała. Piękna, zabawna i dziwna. To ten rodzaj roli, którą ludzie zapamiętają na zawsze, więc potrzebowaliśmy kogoś, kto to udźwignie i nadąży za Mattem Smithem. I wkurzy go trochę. Surrane robi wszystkie trzy rzeczy.
Dla mnie, jako dla aktorki, angaż w Doctorze Who jest bardzo ekscytujący. Jestem ogromną fanką serialu. Byłam bardzo podekscytowana, gdy czytałam scenariusz Neila i odkryłam, co szykuje dla mojej postaci - wyznała Surrane.

4 komentarze:

Eriu pisze...

Piękna jest :) no... przynajmniej na tym zdjęciu.

Wkurzy Doctora?! To znaczy, że będzie się do niego dobierała? XD

Surczak pisze...

Jeśli będzie grać kosmitkę, to Jedenasty na pewno nie będzie miał nic przeciwko. XD

Ag pisze...

Jaka śliczna :)

Albo po prostu nie będzie wykazywała chęci do słuchania go i bycia posłuszną :P

Eriu pisze...

Pewnie tak będzie, ale ja zdecydowanie wolę swoją teorię :D