The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

środa, 22 grudnia 2010

No i znów się rozrastamy

Tym razem na last.fm.

Taaak, użytkownicy forum zmusili mnie do założenia Whomanistycznej grupy na last.fm. A więc - tada! Oto i link. Czy jest jeszcze jakieś miejsce w internecie, którego nie zainfekowałam Whomanistyką? Na pewno wiele. XD Ale czy jakieś jest Wam potrzebne do szczęścia? Piszcie śmiało, może nawet uda się zrobić coś nowego.

To może jakieś podsumowanie działalności? Na last.fm na razie mamy ośmioro członków. Na forum zarejestrowały się 54 osoby, które napisały 12282 wiadomości (!!!). Na chomiku jest 2627 plików, a poleca nas tam aż 106 osób. Na tumblr wrzuciłam już 143 obrazki i śledzi mnie 9 osób. Natomiast nasz niemal pusty kanał na youtube obserwuje 10 osób.

No i blog - 24 obserwatorów, 1194 posty, 3186 komentarzy, 39.348 wyświetleń (to ostatnie od lipca 2010). Czyż nie jest to szałowy wynik? Dziękuję wszystkim! ;*

6 komentarzy:

Sky_Alera pisze...

Wow, to mamy kanał na YT? :D
A na Facebooku jest Whomanistyka?

Surczak pisze...

Jest. Ale NIC tam nie ma. XD Może po Świętach będę miała czas, żeby się tym zająć.

Moniqua pisze...

Ja też nie wiedziałam że jest kanał na YT xD Ale już looknełam xD

CheshireCatto pisze...

Też jestem za kontem/grupą na twarzoksiążce :) Coś w stylu
http://www.facebook.com/home.php#!/gadzetomania czy http://www.facebook.com/home.php#!/pages/TGWTGpl/151702551539889 wtedy wiedzielibyśmy czy jakiś nowy wpis na Whomanistyce się przypadkiem nie pojawił a jedocześnie mamy możliwość wysyłania swoich postów

Louella pisze...

Jest jeszcze Twitter :P

i pisze...

Właśnie jeszcze został Twitter i Facebook.!!