The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

niedziela, 26 grudnia 2010

Zwiastun w kadrach

Uwaga, mnóstwo obrazków!

Doctor w kapeluszu!



I już nie. Dzięki, River!


Co jeszcze zobaczymy?
Amerykanie przetrzymują Doctora?
Matt z brodą?! (*____*)


No i Doctor w Białym Domu!
Ale chyba go tam nie chcą.



Jeszcze kilka scen w TARDIS.
(Też odcinek z USA.)



I MNÓSTWO pustyni.




A widzicie te kreski na rękach Karen?
Ma je również tutaj, w tym strasznym domu.
A ja myślałam, że to odcinek pana Gaimana...
Chyba motyw ciągnie się dłużej po prostu.


Bo te same kreski ma River!
Ale jeszcze nie na twarzy. Może to postępuje?
Bo Amy na zdjęciu pustynnym też ma je tylko na rękach.

To jeszcze jedno ujęcie strasznego domu.

A propos River. Naga?
Raczej nie, serial dla dzieci, przypominam.
Ale i tak fajnie.

Co jeszcze?
Trochę potworów.




Znajomy statek kosmiczny.
(The Lodger)

I jeszcze kostiumy.




Tajemnicze urządzenie made by Doctor zapewne.

I ładne ujęcie Matta na deser.

No dobra, tyle ode mnie. Coś pominęłam?

9 komentarzy:

Ag pisze...

Ja. Chcę. Już.

Walić pracę.

irishcoffee pisze...

Amy strasznie wielki ma ten plecak..większy niż Rory.

Ag pisze...

Jeszcze się poprodukuję. Poprodukowałabym się na forum ale nie wchodzę (mocna postanowienie).

Te kreski są przerażające. Że jest ich coraz więcej. Cały ten zwiastun był przerażający taki. Jak z horroru normalnie. Już się nie mogę doczekać. Czy nie mylę sie i coś dorwało Rory'iego? I statek z The Lodger... ciekawe... I znowu wszystko będzie zależeć od Amy? :>


Naprawdę nie mogę się już doczekać :>

Moniqua pisze...

Jeju, jak mi się buzia cieszy na Doctora w brodzie ... szok!
Zapowiada się wspaniale!

shakespeare pisze...

ten w mundurze wygląda jak Linda czy jakoś tak z bękartów wojny, kreski na Amy i River jak z tych 2 odcinków z diabłem w górze...a co do Matta z brodą, to za pierwszym razem go nie poznałam XDXD

muszę wreszcie wejść na forum. dziś wieczorem XD

Ola pisze...

Był goły Jack Harkness, dlaczego nie goła River Song?

dreptanina pisze...

Goły doctor też był.Dziś oglądałam "Trona" zdanie "Dogs are cool" jakoś dziwnie kojarzy mi się z fezami,muszkami i kapeluszami kowbojskimi.

Unknown pisze...

13 zdjecie od dołu: napis GET OUT na ścianie i drzwiach za, bodajże, Amy... Ktoś ich tam nie chce...

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.