The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 25 stycznia 2010

Boski Krzysiek


Zdjęcie z Top Gear z 12 czerwca 2005r. Z programu możemy dowiedziec się między innymi, iż Krzyś nie jest motoryzacyjnie zdeterminowany. Jak sam mówi "nie jest naturalnym kierowcą" i nie posiada własnego samochodu. Przyznaję, że nie wiem czy w ciągu tych pięciu lat jakiegoś nie nabył...
Wyjawia także, że jest zdecydowanie lepszym biegaczem niż kierowcą, ponieważ regularnie bierze udział w maratonach. :) A na potrzeby programu specjalnie dla niego szukano samochodu z automatyczną szkrzynią biegów, bo Krzysiek z inną sobie nie radzi. :D
Normalnie pokrewna dusza. A do tego ma boski profil! 

5 komentarzy:

Rose Tyler pisze...

Wstyd przyznać się ale ja mam tak jak on, mały "pociąg" do samochodów :) Nie mogę się przekonać do kierownicy innej niż rowerowa :)

Krzysiek ma boski profil :) :)

Surczak pisze...

Ja na przykład nie radzę sobie z żadną skrzynią biegów. Zdecydowanie nie jestem motoryzacyjnie zdeterminowana.
A Krzysiek naprawdę ma niezły profil.
Lubię, kiedy ma brodę. :)

kosmicznaryba pisze...

Z brodą, bez brody, długowłosy czy łysy i tak jest boski. XD

Shina pisze...

To prawda, Krzyś jest cudny :D
Ja lubię prowadzić i chciałabym zdać na prawko, ale nie mam czasu się uczyć przepisów niestety :(

reiha pisze...

jak ja lubiłam ten program!
świetny program ze świetnym Krzyśkiem, ach!:D to musiało być dopiero coś :))