The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

sobota, 23 stycznia 2010

David o rozdaniu NTA i nie tylko

21 stycznia 2010 David Tennant udzielił krótkiego telefonicznego wywiadu w porannym programie Chrisa O'Connella w Absolute Radio. Rozmawiali oczywiście o rozdaniu National Television Awards, o serialu Rex Is Not Your Lawyer, który David kręci w Stanach (co mnie bardzo martwi, zwłaszcza że w wywiadzie użyli słowa "sitcom"), o tym, co David dostał na Gwiazdkę (nową torbę) i o tym, co teraz robi. Więc dowiedziałam się, że nagrywa jakieś słuchowisko dla Radio 4. Ale obawiam się, że nie będzie to nic ciekawego. Te wszystkie audiobooki jakoś mnie nie pociągają. Poza tym - okazało się, że David nie zna się za bardzo na filmach (zupełnie jak ja ;)), co szalenie rozbawiło prowadzących, ponieważ organizują plebiscyt na najlepsze filmy z lat osiemdziesiątych i mieli nadzieję, że David pomoże im wybrać filmy nominowane w różnych kategoriach. Niestety, okazało się, że nie widział nawet Dirty Dancing. Śmiechu było co niemiara.
Cały program możecie pobrać tutaj. (Żeby odsłuchać tylko fragment z Davidem nastawcie czas na 28:55.)

1 komentarz:

Eriu pisze...

Biedak pewnie jest zbyt zapracowany by oglądać filmy :D Nie to co ja.