The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

środa, 27 stycznia 2010

Nowy szablon

Zmieniłam szablon, bo ta czerń w zestawieniu z zimą za oknem wpędzała mnie w depresję. Poza tym mam wrażenie, że teraz jest czytelniej. :)
Jestem tylko oburzona, że do wyboru jest zaledwie jeden odcień żółtego. :| A szarych, zielonych i niebieskich od cholery. Ale nic, przynajmniej Doctorantka się ucieszy. :)
Logo jest teraz trochę krzywo, ale nie mam teraz siły się z nim użerać.
Chyba, że... Reiha, a może ty nam zaprojektujesz nowe logo? Takie bardziej profesjonalne od tego, co jest? Bo ze mnie to grafik żaden, a obecne logo było robione na szybko... Co, Reiha? Proooszę. Bardzo. Bardzo z cukrem. :)
A, no i jeśli coś jest bardzo nie tak, to krzyczeć.

5 komentarzy:

Martha pisze...

Bardzo ładnie to wygląda ;)

Rose Tyler pisze...

Ładnie wygląda :) Ale poprzednia skórka bardziej mi się podobała :)

Alria pisze...

Też jakoś bardziej podobała mi się poprzednia, ale ta też jest ładna.

reiha pisze...

ładnie jest teraz :)
dlatego nie chcę zmian, nie zrozum mnie źle, tylko chciałam pokazać jak jeszcze można.
trzeba podlinkować obrazek w rozmiarze 1800x1200, który będzie nieruchomym tłem. dodać javę w gadżetach bloga, u mnie jest na dole, nie pamiętam, czy tak jest zalecane. i wstawić tam adres
< style type="text/css" >body {background-image: url("adres obrazka"); background-position: center; background-repeat: no-repeat; background-attachment: fixed; }< /style > . i wtedy można zrobić np jak tutaj http://img10.imageshack.us/img10/2709/73385823.jpg, że na tym białym jest cała ta kolumna tekstu. nie wiem czemu to piszę, bo tu jest dużo obrazków, więc pewnie wszystko by się zlało >.<
może innym razem, w innym miejscu, nie ważne. tak jest dobrze.
tak miał wyglądać mój blog, ale koleżanka przegłosowała różowy ^_^""

spróbuję z tym logiem, ale z jeszcze a dobra nie jestem w te klocki..

Surczak pisze...

Z 10 minut zajęło mi zrozumienie, o co chodzi. ;D Chyba niezbyt ogarniam tą całą technikę.
Dzięki za wskazówki. :) Jak mnie za miesiąc znów najdzie na zmiany, to na pewno skorzystam.

I dzięki za opinie, dziewczyny - na razie zostaje zieleń. ;D