The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

poniedziałek, 1 lutego 2010

Bill Nighy w piątej serii

 
Portal Digital Spy podał dzisiaj, że Bill Nighy pojawi się gościnnie w nowej serii DW. Konkretnie - zagra kuratora wystawy Vincenta van Gogha, w odcinku napisanym przez Richarda Curtisa. Nie mogę się już doczekać! Ale że ma to być dopiero dziesiąty odcinek serii, to trochę sobie poczekam.
Jeden z członków ekipy powiedział: Ściągnięcie Billa do Doctora Who to był prawdziwy sukces, zwłaszcza do niesamowitego odcinka Richarda Curtisa. Bill zagra eksperta od van Gogha i będzie ubrany podobnie do Doctora.
Akcja ma się rozgrywać zarówno w dziewiętnastowiecznej Francji, jak i w naszych czasach. Zdjęcia kręcono w Cardiff i w Chorwacji.
Uwielbiam Billa Nighy. Mogliście go oglądać w filmach takich jak To właśnie miłość, Autostopem przez galaktykę, Piraci z Karaibów czy Underworld. Spotkał się też na planie z Davidem Tennantem (He knew he was right i Glorious 39). Nawet ostatnio myślałam o tym, że Bill byłby niezłym Doctorem i że bardzo chciałabym go zobaczyć w serialu. Czyli - dla mnie to wspaniała wiadomość. ;D

8 komentarzy:

Eriu pisze...

Gdy przeczytałam, że Richard Curtis napisze scenariusz od odcinka DW, bardzo się ucieszyłam. Moja radość była jeszcze większa gdy przeczytałam o czym (a raczej o kim) będzie ten odcinek. Teraz gdy przeczytałam, że Bill Nighty zagra w nim jedną z głównych ról jestem, jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu. Uwielbiam tego aktora. Uwielbiam tego scenarzystę. Uwielbiam van Gogha. Dziękuję Ci Wszechmocna Surczak.


PS. Też uważam, że byłby z niego fajny Doctor.

Surczak pisze...

Dziękuję za podziękowania. :)
Ale przysięgam - nie miałam z tym nic wspólnego! ;D

Eriu pisze...

Jak to nie?? Myślałam, że jesteś Wszechmocna !!!

Miałam przynajmniej przez pół dnia nie wchodzić na żadne doctorowe, czy davidowe strony, blogi czy fora :/ Mam zbyt słabą wolę.

Surczak pisze...

A może masz rację? Może tak bardzo miałam ochotę na Billa Nighy w DW, że w końcu się spełniło? ;]

Na inne strony możesz nie wchodzić. ;D

Eriu pisze...

Ja mam ochotę na różne rzeczy, ale one się nie spełniają :D:D

I dopiero teraz zauważyłam, że napisałam Bill Nighty zamiast Nighy :D

Surczak pisze...

Bo Ty nie jesteś Wszechmocna. ;D Ale inne rzeczy, na które mam ochotę się nie spełniają. Mimo że mam na nie ochotę znacznie bardziej. ;]

A nazwisko prawie wszyscy mylą, więc się nie przejmuj. Nawet google ma więcej wyników pod Bill Nighty. Tam aż się chce napisać to t. ;D

Shina pisze...

To naprawdę świetna wiadomość. Uwielbiam Nighy'ego w każdej jednaj roli, nawet jeśli nie jest podobny do siebie, bo jest omackowany :)

kosmicznaryba pisze...

Ach!!!
Jak cudownie! Dziady wracają do DW! :D
Co prawda Bill jest na razie PRAWIE Dziadem, ale to tylko formalnośc, aby się na Liście Dziadów oficjalnie znalazł.
Komisja Dziadowska liczy trzy osoby; dwie są za Billem, trzecia się wacha, ale prędzej czy później i ona się złamie. :D:D:D

Chciałm też dodac, że Bill zagrał w jednej z moich ulubionych brytyjskich komedii: "Blow Dry" razem z Alanem.