The Legs, the Nose and Mrs Robinson.
Uwaga! Blog sponsorowany przez River Song - pełen SPOILERÓW.

czwartek, 1 kwietnia 2010

Dziennik Whomanistyczny

No tak, człowiek sobie troszeczkę zabaluje, uświęci Wielkanoc jajeczkiem w płynie, nie ma czasu nawet na moment usiąść do bloga, przez cały dzień, a tu oczywiście milion niusów od razu! I zaznaczam, że nie są to żarty primaaprilisowe, bo ja nie cierpię Prima Aprilis. Jak już wchodzę na jakąś stronę w poszukiwaniu informacji, to jej ufam i te idiotyczne kawały mnie wkurzają.
Do rzeczy! Możecie obejrzeć kolejne dwa fragmenty The Eleventh Hour (jeszcze tylko 2 dni!!!). W pierwszym - rozmowa Amy z Doctorem o stawie z kaczkami, na którym nie ma kaczek. Drugi jest wręcz dwoma fragmentami! W wywiad Matta dla Blue Petera pokazali kolejny kawałek z małą Amy i kawałek z dorosłą. I ten drugi jest ŁOHOHO! A taka przynajmniej była moja reakcja. A potem jeszcze Jedenasty wpada na drzewo. Polecam. XD
Den of the Geek ma naprawdę sporą galerię niepublikowanych wcześniej zdjęć promujących pierwszy odcinek. Matt jest taki uroczy!
I jeszcze filmik z trasy promocyjnej serialu. Jaki mają autobus szałowy! Chcę taki! Matt jest świetnie ubrany, jak zwykle. I chcę takie buty, jak on ma. Ale oboje już chyba wiedzą, co ich czeka! Jakie szaleństwo!
Co więcej, pojawiło się mnóstwo nowych zdjęć. Zapraszam przede wszystkim do galerii Who is Matt Smith?, tutaj tylko moje ulubione. XD
A na deser - 3 zdjęcia z trzeciego odcinka. :)

5 komentarzy:

reiha pisze...

jak on śłitaśnie wyszedł z tym dzieciakiem i na ostatnim zdjęciu ^_^

i Amy pszczółkowo-hufflepuffowa :D

a jak podoba Ci się Twój pierwszokwietniowy avatar na dewiancie? ja zawsze marzyłam o pattisonie! XD

reiha pisze...

ona najpierw przytrzasnęła mu krawat, a później przywiązała do kaloryfera?:D

i tak właśnie należy postępować, jeśli któregoś dnia usłyszycie TARDIS lądującą w Waszym pokoju!:P

Surczak pisze...

Taaak, Amy mi wygląda na wredną babę. XD

A co do mojego avatara na dA - Eriu stwierdziła 'Twój jest naprawdę żałosny'. I miała rację, co gorsza. XD

Alria pisze...

To ostanie zdjęcie jest świetne. Dzięki ci o wielka Whomanistko za umieszczenie go tu, bo ostatecznie przekonało mnie do Matta. Chociaż teraz jeszcze bardziej nie mogę doczekać się odcinka :D
A Amy genialnie wygląda w typ żółto-czarnym sweterku.

Surczak pisze...

Na szczęście nie musimy już długo czekać. :) Alria, cieszę się, że moja misja szerzenia miłości do Matta przynosi efekty! ;D